پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مطهری: قایقران برند معرفت و جوانمردی بود / نساجی - ملوان، دربی شمال نیست

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مطهری: قایقران برند معرفت و جوانمردی بود / نساجی - ملوان، دربی شمال نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری، پیش از دیدار با ملوان انزلی اظهار داشت: وظیفه خودم می‌دانم به نمایندگی از باشگاه نساجی مازندران مراتب تسلیت خود را بابت حادثه تلخ زلزله خوی خدمت بازماندگان ابراز کنم. این حادثه تعدادی از هموطنان‌مان را داغدار کرد و اندوه فراوان در دل‌هایمان جاری ساخت و هیچ کلامی توصیف‌گر آلام بازماندگان نیست. ضمن ابراز همدردی با این عزیزان و آرزوی سلامتی برای آسیب دیدگان، ما هم همدرد، هم بغض و کنار داغدیدگان هستیم.

وی ضمن تعریف و تمجید از اسطوره فوتبال انزلی و گیلان، خاطرنشان کرد: خدا شادروان سیروس قایقران را رحمت کند که خیلی چیزها از آن مرحوم یاد گرفتم. در تیم کشاورز همبازی و مربی من بود. هر موقع وارد انزلی می‌شوم یاد آن مرحوم می‌افتم که برند معرفت و جوانمردی بود. از لحاظ فنی هم یک چهره استثنایی و ستاره‌ای بی‌بدیل در تاریخ فوتبال ایران بود. روحش شاد و جایش همیشه سبز.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص بازی فردا که از آن به عنوان دربی شمال کشور یاد می‌شود، گفت: این بازی دربی شمال نیست بلکه بازی دو نماینده فوتبال شمال کشور است که همیشه رابطه خوبی با یکدیگر داشته‌اند. هواداران نساجی در قائمشهر، ملوان را تشویق کرده‌اند و برعکس در انزلی همین اتفاق برای نساجی افتاده است. بنابراین یک رقابت 90 دقیقه‌ای داریم و قبل و بعد از این 90 دقیقه رفیق و دوست قابل احترام هم هستیم.

مطهری در مورد تیم ملوان و بازی با این تیم تصریح کرد: ملوان با سرمربی جوان و زحمتکش خود، مازیار زارع عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و تیم قابل احترامی نشان داده است. امیدوارم دو تیم یک بازی جذاب و تماشاگر پسند ارائه دهند و مردم گیلان و مازندران از تماشای آن لذت ببرند.

وی در پایان در مورد داوری دیدار با ملوان انزلی نیز گفت: به نظر من هم داوری و هم فوتبال ایران نیاز به آرامش دارد. ما فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم و شادی و نشاط تولید کنیم. این همه جنگ، جدال و درگیری و حاشیه قشنگ نیست. داوران هم جزو همین فوتبال هستند و باید دقت کنیم که با مصاحبه‌های خودمان آنها را تحت فشار نگذاریم. داوران هم مثل ما مربیان و شاید هم بیشتر نیاز به آرامش دارند تا راحت‌تر سوت بزنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لیگ برتر فوتبال ایران

حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی نساجی ملوان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
مطهری: قایقران برند معرفت و جوانمردی بود / نساجی - ملوان، دربی شمال نیست 2