جمعه 10 فروردین 1403

مطهری قرضی به تبریز می‌رود؟/ درخواست تراکتور برای جذب مهاجم استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مطهری قرضی به تبریز می‌رود؟/ درخواست تراکتور برای جذب مهاجم استقلال

باشگاه تراکتور تبریز خواهان جذب ارسلان مطهری مهاجم استقلال شده و احتمال انجام این انتقال وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که مدیران استقلال با چالش خالی کردن لیست بازیکنان خود مواجه شده اند و باید نام دو بازیکن را از فهرست خود خط بزنند، یکی از مهاجمان مطرح این تیم با پیشنهادی خوب از باشگاه تراکتور مواجه شده است.

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه استقلال که در سال های گذشته گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر رسانده، اگرچه در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد اما حالا با یک پیشنهاد خوب از تراکتور تبریز مواجه شده است.

پیشنهاد تراکتور در شرایطی به مطهری رسیده که مسئولان استقلال به صورت قطعی رضایتنامه اورا صادر نمی‌کنند. این در حالی است که هنوز ریکاردو ساپینتو نظر نهایی اش را درباره مطهری به مدیران باشگاه اعلام نکرده است.

ساپینتو چند روز قبل با جدایی مطهری مخالفت کرده بود اما حالا با توجه به اضافه شدن قایدی و یزدانی و پر شدن لیست بازیکنان استقلال این مربی پرتغالی مجبور است دو بازیکن را از فهرست خارج کند. سرمربی پرتغالی هنوز نظر قطعی درباره اینکه چه بازیکنان تیم را ترک کنند نداده اما پیشنهاد تراکتور به مطهری می‌تواند بهانه ای برای جدایی این مهاجم باشد.

مطهری که در گذشته نیز سابقه بازی در تراکتور را دارد، با توجه به ترافیک شدید بازیکنان در خط حمله احتمال می‌دهد که امسال هم فرصت کمی برای بازی کردن داشته باشد. در چنین فضایی باید دید مدیران باشگاه استقلال در قبال پیشنهاد تراکتور به مطهری چیست و چه اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ می‌دهد.