پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مظفری: داور دیدار ایران و عراق کلاس جهانی خود را به رخ کشید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مظفری: داور دیدار ایران و عراق کلاس جهانی خود را به رخ کشید

تهران - ایرنا - کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: در شبی که ایران جواز صعود به جام جهانی قطر را کسب کرد شاهد یک قضاوت عالی و بدون ایراد از سوی تیم داوری این دیدار بودیم.

نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در نیمه اول داور استرالیایی کریستوفر جیمز، کلاس خاص و تجربه اش در قضاوت را به نمایش گذاشت. او در زمانی که نیاز بود با صحبت و تذکرات لازم بازیکنان را آرام می‌کرد و در صورتی که نیاز بود از اخطار خود استفاده کرد.

وی ادامه داد: تمام خطاهایی که اعلام کرد صحیح بود و به هیچ وجه خود را وارد بحث و اعتراض بازیکنان عراق نکرد. اخطار نیمه دوم به بشار رسان به دلیل پشت پا زدن همراه با بی پروایی کاملا درست بود و در تمامی دقایق بازی به خوبی همه چیز را تحت کنترل خود داشت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان یادآور شد: در نیمه دوم هم داور همان عملکرد موفق 45 دقیقه نخست خود را به نمایش گذاشت و هیچ اشتباهی در این بازی نداشت. قضاوت با اقتدار همراه با احترام در رفتار این داور، کلاس آموزشی مناسبی بود برای داوران جوان و جویای نام کشورمان که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران امشب با گل مهدی طارمی برابر عراق به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یافت تا سریعترین صعود تیم کشورمان به جام جهانی رقم بخورد.

برچسب‌ها