یک‌شنبه 8 مهر 1403

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌غربی، فردا میهمان سامانه 111

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌غربی، فردا میهمان سامانه 111

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار ارومیه و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی فردا، سه‌شنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت هستند.

رسول مقابلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «علیرضا ملامحمدی‌زاده» فرماندار ارومیه از ساعت 8:30 تا 9:30، «اتابک جعفری» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از ساعت 10 تا 11 و علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از ساعت 13 تا 14 فردا به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی بیان کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا طی سال گذشته حدود 50 مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند دوباره آغاز شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری 111 به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

*س_برچسب‌ها_س*