جمعه 31 فروردین 1403

55 معتاد متجاهر در میاندوآب دستگیر شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
55 معتاد متجاهر در میاندوآب دستگیر شدند

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری و جمع‌آوری 55 معتاد متجاهر و پرخطر در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد پنج نفر توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر بودند که تحویل مراجع قضایی شدند و 50 نفر نیز معتاد پرخطر بودند که از معابر و اماکن عمومی و همچنین بوستان‌های سطح شهر جمع‌آوری و تحویل یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان شدند.

وی افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در سطح این شهرستان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میاندوآب و یگان‌های انتظامی به مدت سه روز اجرا شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب بیان کرد: طی هماهنگی به‌عمل آمده با مقام قضایی در راستای اجرای این طرح در بازرسی از محل اختفای معتادان، مقدار 2 کیلو و 850 گرم موادمخدر از نوع تریاک، پنج دستگاه ترازوی توزین، 6 عدد بافور، 2 دستگاه وسیله نقلیه شامل یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو 405 توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ شیخ‌نژاد اظهار داشت: همچنین در سال‌جاری همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر. 151 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضمن متلاشی کردن سه باند توزیع و اشاعه سومصرف موادمخدر و روانگردان‌ها، 25 دستگاه وسیله نقلیه را توقیف و 150 نفر توزیع‌کننده سابقه‌دار را نیز دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری مردم قدردانی کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی در سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*