سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

معرفی دانشگاه تهران به دانش آموزان و داوطلبان کنکور

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
معرفی دانشگاه تهران به دانش آموزان و داوطلبان کنکور

پنجمین دوره برنامه «روزی با دانشگاه تهران» امروز دوشنبه چهارم مرداد ماه با شعار «دانشگاه تهران؛ دانشگاه نخبگان» برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، پنجمین دوره «روزی با دانشگاه تهران» با تلاش باشگاه دانش‌آموزی این دانشگاه به‌صورت برخط در سامانه باشگاه دانش‌آموزی به آدرس tcs.ut.ac.ir برگزار می‌شود.

کمک به دانش‌آموزان و هدایت آنها برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته تحصیلی، آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی دانشگاه تهران، آشنایی با امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان، آشنایی با فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی پردیس یا دانشکده‌های دانشگاه تهران، معرفی قطب‌های علمی دانشگاه تهران برای جذب دانش‌آموزان برتر، معرفی چهره‌های ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران، آشنایی با اهداف، ارزش‌ها و سبک زندگی در دانشگاه، معرفی امکانات، موقعیت، جایگاه ملی و بین‌المللی دانشگاه تهران برای دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مربیان و آشنایی با خدمات باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران از اهداف برگزاری این برنامه است.

این برنامه، شامل دو بخش اصلی محتوایی و برخط است. در بخش محتوایی فایل‌های متنی و چندرسانه‌ای در خصوص معرفی دانشکده‌ها، گروه‌های آموزشی، ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران در سامانه قرار خواهد گرفت. در بخش برخط برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود. همچنین معاون آموزشی هر دانشکده از ساعت 9 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 12 به‌صورت برخط در خصوص معرفی رشته‌های تحصیلی و امکانات آموزشی، پاسخگوی دانش‌آموزان ادامه دارد.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، چهار دوره برنامه «روزی با دانشگاه تهران» با هدف تقویت ارتباط مؤثر بین دانشگاه و جامعه، آشنایی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با دانشگاه و نشان دادن فضای علمی و فرهنگی با نشاط و متمایز آن و به‌منظور ایجاد علاقه، انگیزه و روحیه تلاش برای ورود به نماد آموزش عالی ایران «دانشگاه تهران» و جذب دانشجویان برتر، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در سال‌های 1396 تا 1399 برگزار شده است.

جزئیات برنامه در سامانه tcs.ut.ac.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام