شنبه 1 اردیبهشت 1403

ملاقات مردمی 4 ساعته رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با شهروندان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
ملاقات مردمی 4 ساعته رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با شهروندان

به گزارش گروه‌های شهری خبرگزاری فارس، در پنجمین دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران که تحت عنوان «میز خدمت» برگزار شد، رئیس، معاونان و جمعی از مدیران سازمان بازرسی، شنونده و پیگیر دیدگاه‌ها، مطالبات و درخواست‌های حدود 100 نفر از شهروندان و همکاران شهرداری بودند.

در این دیدار که از ساعت 10 صبح در ساختمان مرکزی شهرداری تهران شروع شد و بیش از 4 ساعت به طول انجامید، شهروندان و کارکنان شهرداری بدون واسطه و در دیداری صمیمی به طرح دغدغه‌ها و مطالبات خویش پرداخته و برای رفع آنها از مدیران مربوطه تقاضای گره‌گشایی کردند.

موضوعات املاک و شهرسازی با 80 درصد، بحث جذب و تبدیل وضعیت کارکنان، موضوعات مربوط به امور مناطق، ساماندهی، برخی مشکلات مترو و... از جمله موضوعاتی بودند که اکثر ملاقات کنندگان در دیدار با رئیس سازمان بازرسی شهرداری و معاونان وی مطرح کردند و در ادامه دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی صادر شد.

گفتنی است برگزاری جلسات ملاقات مردمی و پاسخگویی مستقیم به شهروندان بدون انجام بروکراسی‌های اداری، در تسهیل‌گری و گره‌گشایی و همچنین ارتقاء کمی و کیفی خدمت‌رسانی که هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری است نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید شهرداری تهران سازمان بازرسی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است