جمعه 31 فروردین 1403

منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان در شبکه نمایش پخش می‌شوند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان در شبکه نمایش پخش می‌شوند

منتخبی از آثار کمدی ایرانی و جهان، همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه هفته آینده و به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، منتخبی از آثار کمدی را در ساعت 21 در بخش صحنه گران پخش خواهد کرد.

ساعت 13، فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 1 تا 7 آبان پخش خواهد شد: «شاه کلید»، «چک»، «نام و نام خانوادگی»، «خواب فروش»، «تصادف ممنوع»، «فرود هشتم»، «راه آبی ابریشم» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت 19، فیلم‌های منتخب خانوادگی «رمی»، «سفر به چین»، «بازگشت به اورا»، «رسوایی آرمسترانگ»، «قهرمان سرعت»، «کوهی میان ما» و «شیر» روی آنتن می روند.

ساعت 21، همزمان با هفته وحدت و تولد پیامبر مهربانی و رحمت، حضرت محمد (ص)، شبکه نمایش، منتخبی از فیلم‌های کمدی سینمای ایران و جهان را در باکس صحنه گران و در طول هفته پخش می‌کند: «زیر درخت هلو»، «پس گروهان هفتم چی شد؟»، «احمق و احمق‌تر 2»، «دی دی و ارثیه فامیلی»، «جنجال بزرگ»، «نیش زنبور» و «غریبه‌ها در شهر» نام این فیلم‌ها هستند.

ساعت 23، این هفته «غول بزرگ مهربان»، «مردی که خیلی کم می‌دانست»، «ماموریت خارق العاده»، «قاعده بازی»، «روز بعد از فردا»، «دستبرد به بانک» و «دره روشنایی» پخش می شوند.

در ساعت 1 بامداد هر شب هم، منتخب فیلم‌های کلاسیک به ترتیب «انقام پلنگ صورتی»، «احمق‌ها در آکسفورد» «من و اسب آبی»، «شمال از شمال غربی»، «آناند»، «آفتاب سرخ» و «فرار به سوی پیروزی» تقدیم نگاه مخاطبان می شوند.