سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مهدی: پیمانکار باید همه شرایط را تایید کند؛/ نساجی نمی‌خواهد 3-2 هفته میزبان باشد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهدی: پیمانکار باید همه شرایط را تایید کند؛/ نساجی نمی‌خواهد 3-2 هفته میزبان باشد

ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هنوز برای انجام یک مسابقه لیگ برتری فوتبال به طور کامل آماده نیست.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که سال گذشته خانه به دوش بود و مسابقات خود را در شهرهای ساری، مشهد، اصفهان و تهران برگزار کرد و از این جهت یک رکورد ویژه را نیز در فوتبال جهان ثبت کرد؛ با وجود قهرمانی در جام حذفی، همچنان وضعیت ساختاری نامطلوبی دارد و نمی‌تواند میزبان بازی‌ها باشد.

تیم فوتبال نساجی با وجود اینکه مدیرعامل این باشگاه و حمید مطهری، سرمربی آن اعلام کردند حاضر نیستند در هفته اول لیگ برتر در زمینی غیر از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بازی کنند و در صورت انتقال به شهر دیگر در زمین حاضر نمی‌شوند، مسابقه خود مقابل مس رفسنجان را در شهر اصفهان انجام دادند و به تساوی رسیدند.

نساجی مازندران در هفته سوم لیگ برتر دربی شمال ایران را مقابل ملوان انزلی برگزار خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست این مسابقه در قائم‌شهر برگزار می‌شود یا آنها دوباره باید در شهر ثالث میزبان حریف خود باشند.

سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، درباره عدم میزبانی نساجی در هفته اول لیگ برتر عنوان کرد: بحث چمن ورزشگاه شهید وطنی مطرح بود که علی‌رغم رشد لازم، پاخور نبود. به همین دلیل نساجی کار خوبی انجام داد و گفت دو، سه هفته بیرون از شهرش بازی می‌کند تا چمن استادیوم خانگی‌اش از بین نرود.

او با ابراز امیدواری از اینکه نساجی در قائم‌شهر بازی کند و مشکل چمن آن برطرف شود، ابراز کرد: در صورتی‌که پیمانکار شرایط لازم برای انجام مسابقه در ورزشگاه شهید وطنی را تایید کند، نساجی می‌تواند در این استادیوم میزبانی کند و به نظرم غیر از زمین چمن، بیشتر نواقص برطرف شده است.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم سریعا مشکلات ورزشگاه وطنی را مورد بررسی قرار بدهیم، این هفته هم یک بازدید دیگر خواهیم داشت تا درباره میزبانی تصمیم‌گیری کنیم.

مهدی یادآور شد: ورزشگاه‌های امام خمینی (ره) اراک، تختی انزلی و امام علی (ع) کرمان تلاش زیادی کردند تا خودشان را به بازی‌های لیگ برتر برسانند که جای تقدیر دارد. کرمان فقط مشکل تقویت نور دارد، در اراک نیز باید گیت‌های ورودی تماشاگران نصب شود و تقویت نور پروژکتورها صورت بگیرد.

او تصریح کرد: در ورزشگاه تختی انزلی، همت مضاعفی انجام شد و تلاش زیادی صورت گرفت، اما شاید به بازی هفته دوم مقابل استقلال نرسد؛ چراکه مشکل اصلی این استادیوم نور است که امیدوارم مسئولان مربوطه این مسئله را حل کنند.

مهدی: پیمانکار باید همه شرایط را تایید کند؛/ نساجی نمی‌خواهد 3-2 هفته میزبان باشد 2