جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشاگران در حال برگزاری است و تا کنون برای 4 نفر از متهمان حکم اعدام و برای برخی حبس های چندین ساله صادر شده است.

سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، مقررات و ضوابط برقراری مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان را تشریح کرد.

عبدالمطهر محمد خانی با اشاره به ون‌های فرسوده تهران از ورود ون تاکسی‌های جدید به خطوط تاکسیرانی پایتخت خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان مورد توجه باشد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه خبر داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به شیوع زیاد بیماری اوتیسم گفت: بهزیستی برنامه مدونی برای افزایش مراکز روزانه و کمک به خانواده‌های دارای کودک اوتیسم دارد.

اصفهان - میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان براساس داده‌های 9 ایستگاه فعال شهرداری امروز بیست و هشتم آبان ماه با عدد 67 وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

تبریز - فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری شرور سابقه‌دار و کشف مقادیری سلاح سرد در مخفیگاه متهم، خبر داد.

وحید بیگدلی به عنوان قائم‌مقام جدید سازمان دانش‌آموزی منصوب شد.

رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین شنبه آبان را تشریح کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور وضیعت ترافیکی راه ها را اعلام کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته ترددها در جاده های کشور 4 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای پروژه گشت‌های کاهش آسیب اعتیاد در تهران گفت: توزیع سرنگ برای معتادان بی‌خانمان ادامه دارد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اولویت‌های کاری این پلیس را تشریح کرد و ضمن رد استفاده سارقان از طلایاب در سرقت منازل، چگونگی دست یافتن سارقان به طلای نگهداشته شده در منازل را گفت.

شهردار منطقه 22 شهرداری تهران گفت: طرح رفع خاموشی بوستان‌های منطقه در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد و به شکل ویژه بوستان‌ها مورد اصلاح روشنایی قرار گرفته اند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 113 یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.