سه‌شنبه 28 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی درباره بافت تاریخی شیراز نوشت: گرفتاری مردم این منطقه، دستمایه تسویه حساب‌های سیاسی بین جناح‌های مختلف شده است و دولت سیزدهم مصمم است مشکل را حل کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم اعظم (عالیه) روحانی» همسر مکرم شهید گرانقدر «آیت الله مرتضی مطهری» را تسلیت گفت.

کرمان - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آمادگی این سازمان برای انتقال وزیر ورزش و جوانان به تهران برای ادامه درمان خبر داد.

اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت 10 نفر بر اثر 2 سانحه رانندگی در این استان خبر داد.

با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد مساعد نیست

خلخال - وزیر آموزش و پرورش گفت: در حادثه مدرسه دخترانه بروجرد، مسمومیت حادی گزارش نشده اما نظر قطعی را وزارت بهداشت اعلام می‌کند.

شهردار تهران با حضور در دفتر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ دوره جدید مدیریت شهری تهران را مبتنی بر 4 محور تحول «درون‌زا»، «روحی» «کالبدی» و «فناورانه» عنوان کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از طراحی سیم‌کارت برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آنها از فضای‌مجازی خبر داد.

رئیس فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال احمر از کمک سریع و مؤثر هلال احمر ایران به آسیب‌دیدگان زلزله ترکیه و سوریه قدردانی کرد و در نامه ای نوشت: تعهد هلال احمر ایران را تحسین می‌کنم.

تربت حیدریه پروژه چمن مصنوعی شهید سردار محمد بایزیدی شهید امر به معروف شهرستان تربت‌حیدریه به مساحت 2200 متر مربع و اعتبار 13 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

خلخال - وزیر آموزش و پرورش گفت: معوقات فرهنگیان اعم از رتبه‌بندی و اضافه تدریس تا آخر اسفند پرداخت می‌شود.

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: این عملیات‌ها در شاهرود، گرمسار و مهدی‌شهر به انجام رسیدند.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، گفت: استفاده از مواد دخانی در فضای عمومی به نحوی که به سلامت دیگر افراد جامعه لطمه بزند کاملاً ممنوع است.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: صنایع و واحدهایی که تولید کننده آلایندگی هستند باید عوارض خود را بابت آلوده کردن محیط زیست بپردازند.

مشهد مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شدید دیگ بخار یک خشک‌شویی در مشهد منجر به کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چند نفر شد.