جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

انس طلا معاملات امروز را با ریزش آغاز کرده است.

آخرین اطلاعات دریافتی از 2415 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، حاکی از 7 درصد افزایش تردد نسبت به روز قبل است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور راه آهن گفت: راه آهن رشت - آستارا به 22 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تصویب لایحه‌ای در سنای آمریکا در پی تصمیم اخیر اوپک‌پلاس، افزایش دو برابری تولید گاز ایران در دوران تحریم و قطع آب 2800 مشترک پر مصرف از مهمترین خبر های آب و انرژی در هفته جاری بودند.

تراز آب دریای خزر در حال کاهش است و در شرایط بحرانی قرار دارد و این آسیب‌هایی برای نوار ساحلی شمال کشور دارد از این رو باید برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.

فیروز قاسم زاده با تاکید بر این که تمام کشور درگیر تنش آبی است، گفت: استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و استان‌های شمال غرب، باید مدیریت مصرف بیشتری داشته باشند.

رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به افزایش حجم معاملات اسکناس ارز گفت: خوشبختانه در حوزه ارزی آرامش خوبی را شاهد هستیم.

گرگان - معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمان ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی را حداکثر دو سال عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری سه هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل می دهیم.

همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 برگزر شد.

مرکز انتقال نفت کاشان به‌صورت موقت تحویل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به‌عنوان بهره‌بردار شد.

شعب و نمایندگان برتر بیمه سینا در قالب جشنواره «سرآمدان سینا» همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه سینا انتخاب و معرفی خواهند شد.

بورس امروز ریزشی بود اما نمادهایی نیز در همین وضعیت ریزشی دارای قدرت خریدار بودند.

کارشناس بانکی گفت: دستگاه‌های دولتی با توجه به اینکه ترجیح می‌دهند برای این سپرده‌های خود سود دریافت کنند، یکی از موانع اجرای قانون حساب واحد خزانه به شمار می‌روند.

رشت - «هادی رحمانی» سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان معرفی شد.

پس از تقریبا 4 سال بالاخره واردات خودرو در قالب واردات 90 هزار دستگاه خودرو با سقف قیمتی 20 هزار یورو به صورت رسمی کلید خورد؛ منتهی فرایند واردات ابهاماتی دارد که هنوز شفاف نشده است.