جمعه 31 فروردین 1403

مهلت پرینت برگه ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت امروز پایان می‌یابد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مهلت پرینت برگه ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت امروز پایان می‌یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم جدید آزمون‌های زبان انگلیسی وزارت بهداشت شصت و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE در 14 مرداد ماه برگزار می‌شود. ثبت‌نام در این دوره از آزمون از 14 تیرماه آغاز شده است و دیروز ششم مردادماه 1400 پایان یافت. داوطلبان تا پایان امروزهفتم مرداد ماه مهلت دارند نسبت به دریافت پرینت برگه ثبت نام اقدام کنند. این آزمون در...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم جدید آزمون‌های زبان انگلیسی وزارت بهداشت شصت و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE در 14 مرداد ماه برگزار می‌شود. ثبت‌نام در این دوره از آزمون از 14 تیرماه آغاز شده است و دیروز ششم مردادماه 1400 پایان یافت. داوطلبان تا پایان امروزهفتم مرداد ماه مهلت دارند نسبت به دریافت پرینت برگه ثبت نام اقدام کنند.

این آزمون در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد. همچون آزمون‌های گذشته داوطلبان موظف هستند به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به خوداظهاری بیماری کرونا اقدام کنند. پس از برگزاری آزمون، کارنامه شصت و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE در 24 مرداد 1400 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.