پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

موافقت با میهمانی و نقل و انتقال قریب به 5 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
موافقت با میهمانی و نقل و انتقال قریب به 5 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای سال تحصیلی جدید، 12 هزار و 592 درخواست برای میهمانی و نقل و انتقال توسط دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارت عتف در سامانه سجاد ثبت شده بود که در نهایت با درخواست 4 هزار و 863 نفر موافقت نهایی بعمل آمد.

دانشور افزود: فرایند ثبت درخواست‌های میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان برای سال تحصیلی جدید در سامانه سجاد از اردیبهشت ماه سال جاری شروع شد و پس از اتمام مهلت دانشجویان برای ثبت درخواست، دانشگاه‌های مبدا شروع به بررسی درخواست‌ها کردند و از مجموع کل درخواست‌های ثبت شده با 7 هزار و 805 درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های مقصد نیز در بازه زمانی قانونی که در اختیار داشتند از مجموع درخواست‌هایی که دانشگاه‌های مبدا با آن‌ها موافقت کرده بودند؛ با 4 هزار و 863 درخواست جهت پذیرش، میهمانی و نقل و انتقال موافقت کردند.

دانشور با اشاره به جنسیت افرادی که با میهمانی و نقل و انتقال آنها در سال تحصیلی جدید موافقت شده، افزود: از مجموع 4 هزار و 538 نفری که به دانشگاه‌های کشور میهمان شدند، 2 هزار و 885 خانم و یک هزارو 978 آقا هستند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

سازمان امور دانشجویان

ابوالفضل دانشور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
موافقت با میهمانی و نقل و انتقال قریب به 5 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید 2
موافقت با میهمانی و نقل و انتقال قریب به 5 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید 3