جمعه 10 فروردین 1403

مورایس: اهداف بسیار بزرگی برای آینده در نظر داریم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مورایس: اهداف بسیار بزرگی برای آینده در نظر داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مورایس در گفت‌وگویی که با خبرگزاری «Ihlas» ترکیه، درباره وضعیت تیم سپاهان اظهار داشت: اولین سال حضورم در این تیم را تجربه می‌کنم. ابتدا می خواهیم تیم و سیستم جدیدی بسازیم و یک فرهنگ را ایجاد کنیم. سپاهان باشگاهی ریشه‌دار و بزرگ است و هدف اصلی ما، ادامه موفقیت پس از راه‌اندازی این سیستم است. وی با اشاره به افتخارات سپاهان در دوره‌های گذشته لیگ برتر...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مورایس در گفت‌وگویی که با خبرگزاری «Ihlas» ترکیه، درباره وضعیت تیم سپاهان اظهار داشت: اولین سال حضورم در این تیم را تجربه می‌کنم. ابتدا می خواهیم تیم و سیستم جدیدی بسازیم و یک فرهنگ را ایجاد کنیم. سپاهان باشگاهی ریشه‌دار و بزرگ است و هدف اصلی ما، ادامه موفقیت پس از راه‌اندازی این سیستم است.

وی با اشاره به افتخارات سپاهان در دوره‌های گذشته لیگ برتر فوتبال گفت: البته ما در لیگ ایران تیمی قدرتمند هستیم و موفقیت ما ادامه خواهد داشت. بازیکنان باکیفیتی داریم و اهداف بسیار بزرگی برای آینده در نظر داریم.

سرمربی سپاهان به سابقه خود در هدایت تیم آنتالیا اسپور هم اشاره و تصریح کرد: من رویای کار کردن در ترکیه را داشتم. پیشنهادهایی از باشگاه‌های این کشور دریافت کردم، اما شرایط ما با هم متناسب نبود. البته قلب من همیشه اینجاست. به یاد می‌آورم که سلامتی من دچار مشکل شد و مردم ترکیه احساسی فراموش‌نشدنی به من داشتند. این احساس بسیار متفاوت و باورنکردنی بود و نمی‌توانم آن را توصیف کنم.

انتهای پیام /