چهارشنبه 29 فروردین 1403

مگر مسابقه رقص است؟/ انتقاد روی کین از شادی عجیب سرمربی برزیل

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مگر مسابقه رقص است؟/ انتقاد روی کین از شادی عجیب سرمربی برزیل

تیته، سرمربی برزیل، پس از گل‌های تیمش به کره خوشحالی زیادی می‌کرد و پس از گل سوم نیز به رقص شاگردانش ملحق شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل با ستاره‌های پرشمارش در این دوره از جام جهانی خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی مطرح کرده و باخت دقیقه آخری آنها در بازی سوم مرحله گروهی مقابل کامرون سبب شده بود آنها برای قدرتنمایی مجدد با توپ‌پر به زمین مسابقه با کره بروند.

برزیل گلزنی به کره را خیلی زود شروع کرد و در همان نیمه اول چهار گل به ثمر رساند که حکم صعودشان به مرحله بعدی را امضا کرد.

در این میان خوشحالی‌های گروهی برزیلی‌ها پس از هر گل مورد توجه قرار گرفت و آنها به صورت جمعی به رقص می‌پرداختند. پس از گل سوم، تیته، سرمربی برزیل نیز به جمع آنها اضافه شده بود.

در همین زمینه، دیلی میل به بازتاب حرف‌های روی کین بازیکن سابق ایرلند و منچستریونایتد پرداخت. کین گفت: "مسابقه رقص است؟! پس از گل وینیسیوس جونیور خوشحالی آنها عالی بود ولی من تا بحال این تعداد رقص ندیده بودم. در مورد رقص تیته، ممکن است مردم بگویند این فرهنگ برزیل است اما از نظر من بی احترامی به تیم مقابل بود."

تیته در کنفرانس خبری خود نیز در پاسخ به خبرنگاران گفته بود قصد بی ادبی نداشته اما با این حال خوشحالی دیوانه‌وار او مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار گرفته است.

مگر مسابقه رقص است؟/ انتقاد روی کین از شادی عجیب سرمربی برزیل 2