جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

در جلسه معاملاتی دیروز بازار سلف مصرف کنندگان بزرگ برق بورس انرژی ایران شاهد معامله 13 هزار قرارداد معادل 2 میلیون و 184 هزار کیلووات ساعت برق بود.

عضو سابق شورای عالی بورس گفت: صورت‌های مالی سازمان بورس طی روز‌های آینده برای عموم منتشر خواهد شد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز 19 خرداد 1400 با افت بیش از 8 هزار واحدی به سطح یک میلیون و 151 هزار واحدی رسید.

مدل دیگر تبلیغات فریبنده، ترفند بهره‌گیری از «کوین جعلی» و بدون پشتوانه معتبر بین‌المللی است که برای جذاب شدن این روش، عمدتا از روش معادل‌سازی ارزش این کوین‌ها با ارزهای مشهور و معتبر جهانی استفاده می‌شود.

یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به موانع کارشناس حوزه فناوری اطلاعات گفت: با توجه به اهمیت همکاری سازمان‌ها با یکدیگر برای ارائه خدمات در یک بستر واحد، آن‌ها از در اختیار قرار دادن اطلاعات خود به یکدیگر پرهیز می‌کنند و این یعنی عدم اطمینان سازمان‌ها به یکدیگر برای تبادل دیتاها که این موضوع باعث ایجاد شکاف و فاصله بین آن‌ها می‌شود.

معاون وزیر صمت گفت: بیش از 260 میلیون یورو صرفه جویی ارزی در بخش تامین کالای مورد نیاز فاز 14 پارس جنوبی از طریق شرکت‌های داخلی فقط در بخش خشکی رقمی مناسب در تعمیق ساخت داخل است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران گفت: پسته بیشترین محصول خشکبار است که به چین صادر می‌شود و بعد از چین بیشترین صادرات به کشور اروپا است.

قیمت خرید و فروش دلار امروز 19 خرداد 1400 در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی اندکی نزولی بوده است.

رییس مجلس عالی جمهوری نخجوان گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان همواره دوستی و همکاری‌های تنگاتنگ داشتند و در حال حاضر نیز شرایط برای همکاری و تعاملات بیشتر فراهم است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با افزایش دمای هوا و ابلاغ ضرورت کاهش مصرف در بخش‌های اداری، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تا تاریخ 18 خرداد 1400 برق 300 دستگاه اجرایی پرمصرف را در پایتخت قطع کرده است.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: منابع مالی بسته حمایت از بازاریابی و جهش صادرات زعفران به مبلغ 30 میلیارد تومان در بودجه 1400 تخصیص یافته است.

نرخ ارز بین بانکی امروز در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که 25 ارز با کاهش قیمت روبه رو شدند.

پنجمین مرحله ثبت نام جدید مسکن ملی از امروز 19 خرداد 1400 به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و به ویر احمد گفت: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی در شهر و روستاهای زلزله‌زده سی سخت پیشرفت خوبی داشته و 18 واحد آماده بهره‌برداری است.

طبق آمارها حدود 15 میلیون نفر از هم‌وطنانمان به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در بازار رمز ارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و حجم مبادلات روزانه رمزارزها در کشور بالغ‌بر 4000 میلیارد تومان است.

مدیرروابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از اول خرداد تاکنون حدود 500 هزار تن گندم از طریق سامانه به فروش رفته است.