جمعه 10 فروردین 1403

300 میلیارد تومان اعتبار برای وام‌های دانشجویی پیش بینی شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
300 میلیارد تومان اعتبار برای وام‌های دانشجویی پیش بینی شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: برای نیمسال اول تحصیلی حدود 300 میلیارد تومان اعتبار برای وام‌های دانشجویی پیش بینی شده که نسبت به سال تحصیلی قبل 30 درصد افزایش دارد.

به گزارش مشرق، ناصر مطیعی گفت: زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی پس از تشکیل کامل کلاس‌های آموزشی در دانشگاه‌هاست و صندوق رفاه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها زمان دقیق ثبت نام را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به نحوه پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال جدید تحصیلی گفت: برخی شرایط پرداخت وام‌ها تسهیل شده و تلاش ما این است که در کمترین زمان پس از ارسال درخواست، وام‌ها پرداخت شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: بخشنامه مربوط به وام‌های دانشجویی به موقع ارسال خواهد شد و تصمیم داریم هیچ لیست وامی از سوی دانشگاه و دانشجویان بی پاسخ نماند و هیچ دانشجوی وام‌گیرنده واجد شرایطی از وام محروم نشود.

مطیعی در خصوص اعتبارات در نظر گرفته شده برای وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی 1400 گفت: برای نیمسال اول تحصیلی حدود 300 میلیارد تومان اعتبار برای وام‌های دانشجویی پیش بینی شده که نسبت به سال تحصیلی قبل 30 درصد افزایش دارد و ترکیب وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید تغییری نخواهد داشت.

منبع: تسنیم