جمعه 10 فروردین 1403

4 میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی جایگاه cng مروست نیاز داریم / از مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
4 میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی جایگاه cng مروست نیاز داریم / از مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنم

فلاحتی شهردار مروست گفت: 4 میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی جایگاه cng مروست نیاز داریم و از بابت مشکلات پیش آمده برای همشهریان عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت فلاحتی شهردار مروست در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به تعطیلی چند روزه جایگاه cng شهرستان مروست، گفت: از زمانی که جایگاه cng شهرستان مروست به شهرداری این شهرستان واگذارشده سعی کردیم تا به دلیل استهلاک‌های زیادی که داشته، این مشکلات پیش آمده را مرتفع سازیم.

وی با تاکید بر اینکه همت شهرداری مروست بر رفع مشکلات این منطقه و بروز کمترین مشکلات برای همشهریان است، افزود: جایگاه سی ان جی مروست برای شروع دوباره فعالیت خود نیازمند تعمیرات اساسی است که این مسئله در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

فلاحتی با بیان اینکه پس از انجام تعمیرات لازم، به زودی شاهد راه اندازی این جایگاه خواهیم بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه در نوروز شاهد حجم زیاد سوخت گیری هستیم، باید به‌گونه‌ای مشکل را مرتفع سازیم تا شاهد چالش‌های قبلی نباشیم.

شهردار مروست با اشاره به اینکه بابت تعطیلی چند روزه‌ای که برای جایگاه سی ان جی پیش آمده از تمامی همشهریان عذرخواهی می‌کنم، ادامه داد: برای تعمیرات اساسی کنونی نیازمند مبلغی حدود 4 میلیارد ریال هستیم و تلاشمان هم برای تأمین این هزینه است تا در سریع‌ترین زمان ممکن جایگاه را راه اندازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه شهرداری مروست به جایگاه سی ان جی درآمدی نیست، اذعان داشت: نگاه شهرداری فقط خدمت به مردم است و این جایگاه به جز بار مالی و هزینه‌ای چیزی عایدی ندارد و هدفمان ارائه خدمات در بهترین شرایط به همشهریان است.

انتهای پیام / خ