چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

22 میلیارد ریال کمک هزینه گازکشی به مددجویان هلیلانی پرداخت شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
22 میلیارد ریال کمک هزینه گازکشی به مددجویان هلیلانی پرداخت شد

ایلام - ایرنا - مدیر کمیته امداد هلیلان گفت: 22 میلیارد ریال کمک هزینه عملیات گاز کشی خانگی به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان پرداخت شد.

عزیزمراد غلامی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان آغاز پروژه گازرسانی در این شهرستان، کمیته امداد تاکنون 22 میلیارد ریال برای کمک هزینه گازکشی خانوارهای مددجو هزینه کرده است.

وی یادآور شد: این میزان اعتبار به منظور انجام عملیات گازکشی به یک هزار و 39 خانوار مددجو هلیلانی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد هلیلان در خصوص میزان کمک هزینه گازکشی به خانوارهای مددجو همافزود: حدود 80 درصد کل هزینه گازکشی خانوارهای مددجو را کمیته امداد پرداخت کرده است.

غلامی با اشاره به مددجویانی هلیلانی که تاکنون اقدام به گازکشی منازل خود نکرده، تاکید کرد: خانوارهایی که تاکنون موفق به گاز کشی نشده اند، می توانند با تشکیل پرونده در کمیته امداد شهرستان از کمک هزینه گاز کشی و انشعاب رایگان نیز بهرمند شوند.

رییس کمیته امداد هلیلان ادامه داد: علاوه بر پرداخت کمک هزینه گازکشی، اخذ انشعاب گاز برای همه مددجویان کمیته امداد در این شهرستان به صورت رایگان انجام گرفته و این روند نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر رایگان بودن هزینه انشعاب گاز مددجویان، حق انشعاب آب و برق این خانوارها نیز رایگان است، اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد شهرستان هلیلان با ارایه معرفی نامه از این اداره می توانند از حق انشعاب رایگان آب و برق نیز بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در 90 کیلومتری ایلام قرار دارد و یک هزار و 615 خانوار با جمعیت بیش از چهار هزار نفر تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال گذشته جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

*س_برچسب‌ها_س*