پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: نباید وقفه ای در خدمت رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد. این کار با تمامی توان و به جد ادامه دارد و مجموعه وزارتخانه، نیروهای درمان و سایر کارکنان در این بخش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

به گزارش ایسنا سیدمحمد پورحسینی در آیین تکریم رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و معارفه سرپرست جدید این واحد دانشگاهی افزود: کارکنان حوزه سلامت با سیره نبوی هم در دوران دفاع مقدس و هم با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه 1398 نقش آفرینی کردند که قدردان تلاش همگی آنان هستیم.

وی اظهارکرد: تغییر اجتناب ناپذیر است و به دلیل کرونا هرگونه تغییری باید به سرعت انجام شود تا در حوزه سلامت وقفه ای ایجاد نشود.

پورحسینی ادامه داد: برای انتخاب مدیران سامانه ای مشخص شد که در آن افراد درخواست ها و توانمندی های خود را مطرح می کنند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی افزود: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد علاوه بر سوابق علمی، فردی مردم دار است و اصل هم بر این است که دانشگاه به سمت خوبی حرکت کند.

وی در این مراسم عمیدالدین خطیبی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد معرفی و از خدمات محمدرضا میرجلیلی - رییس سابق این واحد دانشگاهی - قدردانی کرد.

همچنین، محمدرضا میرجلیلی - رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد - در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری کارکنان حوزه درمان استان در هشت سال دوره مدیریت خود گفت: در این مدت هرگز به کسی دستور نداد و با تعامل و همراهی هم فعالیت ها را پیش برد.

وی افزود: تمامی اختیار هر حوزه به معاونت ها واگذار و اقدام های ارزشمندی هم در این سال ها انجام شد و حوزه سلامت استان رشد چشمگیری پیدا کرد.

در ادامه عمیدالدین خطیبی - سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد - نیز گفت: در حوزه سلامت استان نیاز به همراهی همه نیروهاست.

وی افزود: در نظر داریم به صورت تیمی فعالیت ها را انجام دهیم تا استان به اهداف عالی در نظام سلامت دست یابد.

به گزارش وبدا، عمیدالدین خطیبی - سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله اعظم تهران است.

انتهای پیام