پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی شهریور اعلام می شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی شهریور اعلام می شود

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 گروه علوم پزشکی نیمه اول شهریورماه 1401 منتشر می شود.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 گروه علوم پزشکی نیمه اول شهریورماه 1401 منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 گروه علوم پزشکی نیمه اول شهریورماه اعلام خواهد شد.

با توجه به مصوبه بیستمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، مبنی بر عدم اجرای مصاحبه در مقطع کارشناسی ارشد، مصاحبه لغو شده و برای دانشگاه علوم پزشکی ارتش و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اجرا نخواهد شد.

طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، صلاحیت عمومی متقاضیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش این دانشگاه که در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن اقدام کرده اند، همانند مراحل قبلی با وارد کردن کدرهگیری در همین سامانه می توانند نتیجه خود را مشاهده کند.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفا بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب است و هیچگونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و... برای داوطلب ایجاد نمی کند.

زمان مصاحبه رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد 24 مردادماه 1401 است. داوطلبان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به وبسایت دانشگاه شاهد www.shahed.ac.ir مراجعه کنند.

نتایج پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) نیز همزمان با اعلام نتایج نهایی، اعلام خواهد شد.

هرگونه تغییر، از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1401 در 34 حوزه امتحانی برای 43 رشته و 11 مجموعه در دانشگاه‌های علوم پزشکی در روزهای 5 و 6 خرداد برگزار شد.

تعداد 59 هزار و 464 نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال 1401 ثبت نام کردند که از تعداد 64 هزار و 173 نفر در آزمون شرکت کردند. ظرفیت پذیرش حدود 4 هزار نفر اعلام شده است.