جمعه 31 فروردین 1403

نخستین خانه ووشوی مازندران در قائمشهر افتتاح شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نخستین خانه ووشوی مازندران در قائمشهر افتتاح شد

ساری - ایرنا - نخستین خانه ووشوی مازندران شامگاه پنجشنبه با حضور رییس فدراسیون ووشو و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در روستای کوتنای قائمشهر افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم بهره برداری از این خانه با بیان اینکه ایجاد خانه تخصصی رشته های ورزشی نیاز این استان است، گفت: خانه تخصصی رشته ورزشی ویژه بانوان هم نیاز این استان است.

حسن رنگرز افزود: سالن چند منظوره روستای کوتنا که از سال 92 افتتاح شده بود، به دلیل عدم استقبال اهالی روستا کمتر مورد استفاده قرار می گرفت و به همین خاطر با هزینه ای بالغ بر 350 میلیون تومان و با حمایت بخش خصوصی تبدیل به خانه ووشو شده است.

وی با قدردانی از خاواده شیرآقایی به دلیل هزینه برای تجهیز و نوسازی این سالن و تبدیل آن به خانه ووشو، گفت: این سالن دارای زیرساخت های تخصصی و یک فضای مناسب برای ایجاد کسب و کار مناسب است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه قطعا با زیرساخت این سالن ووشو در آینده شاهد اتفاقات بزرگ تر خواهیم بود، افزود: این سالن ووشو شاید نقطه عطفی برای ووشو استان باشد.

رنگرز با اشاره به اینکه اگر پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح این استان هر چه زودتر به بهره برداری برسد قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود، گفت: هم اکنون آنچه که در سطح این استان نیاز است، ایجاد خانه تخصصی و خانه تخصصی ویژه بانوان است.

رئیس فدراسیون ووشو هم در این مراسم گفت: ما در فدراسیون ووشو از بخش خصوصی که در زمینه ورزشی سرمایه گذاری کند حمایت خواهیم کرد تا شاهد اتفاقات درخشان تر در این عرصه باشیم.

امیر صدیقی افزود: امروز باید تدابیر لازم در خصوص توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هم اندیشیده شود تا شاهد رشد در ورزش باشیم.

در پایان این مراسم از هفت نفر از قهرمانان ووشو سطح استان مازندران که در سال گذشته صاحب کسب مدال شدند قدردانی شد.

*س_برچسب‌ها_س*