شنبه 1 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری تسنیم

شورای المپیک آسیا خواستار پذیرش ورزشکاران روسی در مسابقات بین‌المللی شد.

وب‌گاه ورزش سه

برای دومین سال متوالی، یحیی گل‌محمدی با شکست و واگذاری صدر جدول به استقبال روز تولد خود رفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اکنون امیر قلعه نویی 16، 17 سال سابقه بیشتر دارد و امیدوارم در فوتبال ملی موفق شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

لوئیز دلافوئنته سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا اولین لیست خود را برای بازیهای ملی فروردین ماه اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمبی تیم ملی واترپلو ایران درباره تبعیض بین رشته فوتبال و دیگر ورزش‌ها گفت: بزرگ‌ترین افتخار فوتبالیست‌های ما حضور در جام‌جهانی است. وزارت ورزش باید نگاه ویژه‌ای به همه رشته‌هایی که پرچم ایران را با کسب مقام‌های آسیایی و جهانی به اهتزاز در می‌آورند، داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر حسین زارع گفت: بسیار خوشحالم که امسال می‌توانم در زمان سال تحویل در کنار خانواده ام باشم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: تیم ملی فوتبال ایران که با امیر قلعه‌نویی وارد فاز تازه‌ای شده، این روزها مهیا می‌شود تا در دو دیدار دوستانه به ترتیب برابر روسیه و کنیا به میدان برود. این بازی‌ها از آن جهت اهمیت دارد که اولین مرحله از دگردیسی تیم ملی پس از جام جهانی است.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا شب درخشانی مقابل آلاوس سپری کرد و نقش کلیدی در برتری تیمش داشت.

وب‌گاه عصر ایران

پله از هفت سالگی، واکس زدن کفش مردم را به عنوان یک منبع درآمد انتخاب می‌کند ولی در محله آن‌ها، همه فقیر بودند و کسی نمی‌خواست پله کفشش را واکس بزند. این شد که پله به استادیومی رفت که تیم پدرش آن‌جا مسابقه داشت.

خبرگزاری مهر

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کنیا از اینکه این تیم فرصت بازی با ایران را به دست آورده است، اظهار خوشحالی کرد و آن را یک آزمون واقعی دانست.

وب‌گاه فرارو

مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، پنجمین مرحله از مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 - ازبکستان برگزار شد و 13 بوکسور موفق شدند در میان نفراتی که شانس حضور در آوردگاه جهانی را دارند، قرار بگیرند. با اعلام سید ابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی بوکس، آرشام حسنی، مهدی پرویزی، مهدی خسروی، پوریا عبدالمالکی، دانیال...

وب‌گاه خبر آنلاین

پیشکسوت آبی ها معتقد است که تا زمانی که به فوتبال پایه توجه نشود پیشرفت نخواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتحادیه اروپا رأی دیوان کیفری بین‌المللی علیه رئیس‌جمهور روسیه را سرآغازی برای پاسخگو کردن روسیه توصیف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سفرهای نوروزی امکان بروز مشکلات زیادی برای پوست وجود دارد. این مشکلات پوستی عبارتند از: گال، سالک، گزش حشره بند یا دراکولا، اگزمای دست و آفتاب سوختگی.