شنبه 1 اردیبهشت 1403

نشریه عهد با موضوع معرفی چهره سیاسی مرحوم آخوند خراسانی (ره) منتشر شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نشریه عهد با موضوع معرفی چهره سیاسی مرحوم آخوند خراسانی (ره) منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس «دوهفته‌نامه عهد» نشریه‌ای علمی و فرهنگی است که با مأموریت تبیین گفتمان طلبه عصر انقلاب در صحنه عمومی حوزه و با تکیه بر فرهنگ غنی حوزه و منویات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در سایه هدایت‌ها و حمایت‌های بزرگان و فرهیختگان حوزوی از سوی خانه طلاب جوان منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، «نشریه عهد» در کنار هدف اصلی خود که ایجاد شبکه و جبهه سازی در سه لایه اساتید، نخبگان و فضلای حوزوی و طلاب جوان است، اهدافی از قبیل مطرح کردن اساتید و فضلای انقلابی که به حاشیه رفته‌اند، ارائه تحلیل مسائل روز حوزه بر اساس ارزش‌ها و گفتمان انقلاب و اطلاع‌رسانی برنامه‌های جبهه‌ای و گفتمانی را نیز دنبال می‌کند.

این نشریه، رسانه‌ای با دوره انتشار کوتاه و شمارگان بالغ بر 15000 نسخه با گستره توزیع کشوری است که «ترسیم سیمای طلبه عصر انقلاب» در لایه‌های عام‌تر جامعه حوزویان را هدف قرار داده است و تا سال 1400، 72 شماره از این دوهفته‌نامه در حجم 20 صفحه‌ای به زیور طبع آراسته‌شده است.

هفتاد و دومین شماره از این دو هفته‌نامه با موضوع معرفی چهره سیاسی مرحوم آخوند خراسانی (ره) منتشر شده است.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید آخوند خراسانی فرهنگ انقلاب فرهنگی نشریه عهد دوهفته نامه عهد این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
نشریه عهد با موضوع معرفی چهره سیاسی مرحوم آخوند خراسانی (ره) منتشر شد 2