شنبه 1 اردیبهشت 1403

نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار شد / رقابت تنگاتنگ 125 فیلم ایرانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار شد / رقابت تنگاتنگ 125 فیلم ایرانی

نشست خبری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در ساختمان وزارت ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور سیدصادق موسوی دبیر جشنواره و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف به منظور تشریح جزئیات این رویداد در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

موسوی دبیر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه گفت: سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تا سه روز دیگر توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار خواهد شد. در پنج سال گذشته که دبیری جشنواره را به عهده دارم و در این سال‌ها شاهد ارتقا در مسیر کیفیت آثار بودیم؛ اما با نقطه آرمانی فاصله داریم. در این جشنواره با بسیاری از فیلمسازان جوان در سراسر کشور و جهان در ارتباط هستیم.

دبیر این جشنواره عنوان کرد: در بخش بین المللی 6 هزار و 402 فیلم از 128 کشور آثار خود به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ارسال کردند. بیشترین فیلم از کشور هند ارسال شده و اسپانیا، آمریکا، برزیل و... رتبه‌های بعدی هستند.

وی افزود: در بخش ملی هزار و 775 فیلم در بخش‌های مختلف ارسال شده که در نهایت 125 فیلم انتخاب شد. رقابت تنگاتنگی در بین فیلمسازان را در این بخش شاهد هستیم.

ادامه دارد /