پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نظم سازمانی بهشت زهرا (س) در بحران کرونا سوگ مراجعین را کاهش داد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نظم سازمانی بهشت زهرا (س) در بحران کرونا سوگ مراجعین را کاهش داد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون زنان و خانواده با اشاره به دفن غریبانه متوفیان کرونا تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا که مردم نمی توانند مانند گذشته برای دفن عزیزان خود مراسم بگیرند و حضور حداکثری داشته باشند، در سازمان بهشت زهرا (س) با نظم سازمانی و برنامه ریزی مناسب به بهترین شکل ممکن مناسک سوگواری انجام می شود و این موضوع موجب کاهش سوگ و آلام مراجعین می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون زنان و خانواده با حضور در سازمان بهشت زهرا (س) ضمن دیدار و تقدیر از کارکنان سالن های تطهیر با حضور در دفتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در جریان گزارش خدمات شبانه روزی سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا قرار گرفت.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا (س) گفت: مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) در مقابله با بحران کرونا تعامل خوبی با جامعه دینی داشت و از ظرفیت های موجود در همکاری با نیروی های جهادی به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: تکریم خانواده های متوفیان کرونایی در بهشت زهرا (س) به خوبی صورت می گیرد که برگفته از نظم دقیق سازمانی است و استفاده بهینه از امکانات در جهت رضایتمندی مردم می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن بیان نقش بانوان در موفقیت سازمان بهشت زهرا (س) و لزوم توجه ویژه به شرایط بانوان در این سازمان اشاره کرد و گفت: فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی برای تعامل با بهشت زهرا (س) در این خصوص آمادگی کامل دارد.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گزارشی 15 ماهه از تلاش شبانه روزی و جهادگونه پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران بی سابقه و تاریخی کرونا ارائه کرد.

قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به همراه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با حضور در سالن های تطهیر مجتمع عروجیان ضمن تقدیر و قدردانی از خدمات و ایثارگری این عزیزان با پرسنل شاغل در سالن های تطهیر بانوان دیدار و گفتگو کرد.

نظم سازمانی بهشت زهرا (س) در بحران کرونا سوگ مراجعین را کاهش داد 2
نظم سازمانی بهشت زهرا (س) در بحران کرونا سوگ مراجعین را کاهش داد 3
نظم سازمانی بهشت زهرا (س) در بحران کرونا سوگ مراجعین را کاهش داد 4