چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

600 نفر از سالمندان شاهین‌دژی واکسن کرونا تزریق کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
600 نفر از سالمندان شاهین‌دژی واکسن کرونا تزریق کردند

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: 600 سالمند بالای 80 سال این شهرستان با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کردند.

امین قلندرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزار و 350 سالمند بالای 80 سال شاهین دژی واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند و افراد باقی مانده به ترتیب ضمن تماس نسبت به بیماری کووید -19 واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه 2 پایگاه واکسیناسیون کرونا در این شهرستان برای واکسیناسیون کرونا فعال است، ادامه داد: واکسیناسیون افراد بالای 80 سال همچنان طی هفته جاری ادامه دارد و افرادی که تا پایان این طرح واکسن دریافت نکردند می توانند با مراجعه به بیمارستان و همراه داشتن کارت ملی خود اقدام به دریافت واکسن کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ اظهار داشت: آمار مبتلایان به کرونا طی هفته گذشته سیر صعودی داشته به طوریکه این شهرستان هم اکنون از وضعیت نارنجی دوباره به وضعیت قرمز مقابله با کرونا بازگشته است.

قلندرزاده، با اشاره به اینکه روز گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا در این شهرستان ثبت شد، اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 115 شهروند این شهرستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وی از شهروندان درخواست کرد ضمن رعایت کردن بهداشت فردی حتی‌الامکان از تردد و عبور و مرور غیرضروری در سطح شهر تا بهبودی وضعیت موجود خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، شاهین‌دژ با 95 هزار نفر جمعیت در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارد؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*