سه‌شنبه 28 فروردین 1403

5 نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان به اعدام محکوم شدند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
5 نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان به اعدام محکوم شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود در روز 15 آذر ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها الگوی تمامی مسلمانان بلکه تمامی بشریت اعم از مسلمان و غیر مسلمان شیعه و سنی مردان و زنان با تمام رنگ‌ها و سلایق و طیف‌ها می‌باشد. درس‌هایی که در زندگی کوتاه و البته در برکت این بانوی بزرگ اسلام برای امروز ما کاربرد دارد فراوان است. در بعد زندگی، سیاسی اقتصادی و....

وی ادامه داد: زندگی مومنانه و پرهیزکارانه ضمن برخورداری از یکدلی صفا و صمیمیت و تربیت نسل نو با آموزه‌های الهی و اسلامی و در نهایت بذل جان عزیزان و شهادت در راه آرمان عدالت ولایت و تبعیت از امام جامعه اسلامی از جمله نقاط تابناک زندگی این بانوی بزرگ اسلام است. امید داریم در ایام آتی حق مطلب را ادا کنیم و با احترام به محضر ایشان بتوانیم ایفای وظیفه کنیم.

وی به مناسبت روز دانشجو گفت: روز دانشجو روزی ست برای یادآوری استکبارستیزی. روزی برای ایستادگی دانشجویان در برابر آمریکای جهان خوار. روزی برای یادآوری مقاومت آن‌ها در برابر سلطه جویی این رژیم. آمریکا امروز مظهر دسیسه چینی و خدعه و نیرنگ علیه ملت‌های مترقی خاصه ملت ایران است.

ستایشی عنوان کرد: راه اندازی مکرر کودتا آشوبگری و‌دسیسه چینی برای حذف مردم سالاری، جاسوسی و کشتن انسان‌ها بی گناه، ترغیب به عدم رعایت اخلاق و انصاف در برابر ملت ها.

وی افزود: دانشجویان آزاده و با شرف ایران در روز 16 آذر علیه آن فیلم کرده و همه ساله این قیام مبارک را ادامه می‌دهند. مهم‌ترین درس بستن همیشگی راه سلطه مجدد و مقابله علمی و عملی با دیسیسه‌های او علیه ملت ایران بوده است. به گونه‌های که الان آمریکا برای بازگشت به ایران سربلند با سد مقاومی همچون دانشجویان برخورد کرده اند. ستایشی بیان کرد: دانشجویان ما به عنوان رزمندگان صف اول و خط مقدم علمی و عملی خط علمی و عملی جبهه مقابله با طمع ورزی‌های آمریکا نشان دادند که نقشه دشمن تراشی محکوم به شکست بوده است.