جمعه 31 فروردین 1403

799 نفر از کارکنان شهرداری‌های قزوین در آزمون تبدیل وضعیت شرکت می‌کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
799 نفر از کارکنان شهرداری‌های قزوین در آزمون تبدیل وضعیت شرکت می‌کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری قزوین گفت: 799 نفر از کارکنان شهرداری‌های این استان در آزمون تبدیل وضعیت شرکتی به قرارداد کار معین شرکت می‌کنند.

مصطفی صالحی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزمون تبدیل وضعیت شرکتی به قرارداد کار معین شهرداری‌های استان جمعه هفته جاری در پنج حوزه امتحانی قزوین و در فضای باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه وزارت کشور، قرارداد 10 درصد از پذیرفته شدگان این آزمون از شرکتی به قرارداد کار معین تغییر خواهد یافت، تصریح کرد: این آزمون به منظور ساماندهی کارکنان شاغل در شهرداری‌ها و با مجوز از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در سطح استان برگزار خواهد شد.

صالحی یادآور شد: سهم قبول شدگان در این آزمون مربوط به 18 شهرداری استان قزوین خواهد بود و نتایج قبول شدگان نیز از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری قزوین اضافه کرد: شرکت کنندگانی که در این آزمون حایز بالاترین امتیاز شده باشند براساس سوابق کاری، مدرک تحصیلی و نمره آزمونی قراردادهایشان به کارمعین تبدیل می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*