پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نماینده مجلس: خودباوری مهم‌ترین دستاورد 100 روزه دولت سیزدهم است / آینده روشنی را از وضعیت آینده کشور نشان می‌دهد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
نماینده مجلس: خودباوری مهم‌ترین دستاورد 100 روزه دولت سیزدهم است / آینده روشنی را از وضعیت آینده کشور نشان می‌دهد

طی 100 روز اول فعالیت دولت آیت الله رییسی تغییر در نوع نگاه‌ها به خوبی محسوس است و این تغییر، زمینه رشد و شکوفایی در حوزه‌های مختلف را ایجاد می‌کند که به نفع کشور است.

نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار (خراسان رضوی) در مجلس شورای اسلامی گفت: خودباوری مهم‌ترین دستاورد 100 روزه دولت سیزدهم است و امروز می‌بینیم که می‌توان مشکلات را رفع کرد چون در این مدت اقدامات بزرگی انجام شد که آینده روشنی را از وضعیت آینده کشور نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی دوشنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دولت گذشته تولید و واردات واکسن کرونا تبدیل به یک امر نشدنی و تقریبا محال شده بود اما در 100 روزی که از آغاز فعالیت دولت سیزدهم گذشته، حجم بالایی از واکسن وارد کشور شده و تفکر "ما می‌توانیم" در کشور اجرایی شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: این تفکر مهمترین تحول پس از تشکیل دولت سیزدهم بوده است که این تغییر نگاه و ساختار، تحرک و خلاقیت را در مدیریت کشور ایجاد کرده است.

احمدپور فدکی گفت: طی 100 روز اول فعالیت دولت آیت الله رییسی تغییر در نوع نگاه‌ها به خوبی محسوس است و این تغییر، زمینه رشد و شکوفایی در حوزه‌های مختلف را ایجاد می‌کند که به نفع کشور است.

وی افزود: مسکن از مشکلات اصلی مردم و از نگرانی های نسل جوان است و یکی از نخستین و مهم‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم، نهضت ملی مسکن است که با هدف ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی و در مجموع چهار میلیون واحد در دوران دولت سیزدهم تدوین شده که پس از تصویب در مجلس هم اکنون در حال اجراست.

وی اظهار کرد: گسترش روابط با کشورهای مختلف به ویژه همسایگان، از مهم ترین برنامه های دولت سیزدهم است و متاسفانه این مهم در دولت قبل مغفول مانده بود و حال آنکه ایران با 15 کشور با ظرفیت های مختلف هم مرز است و این همسایگی فرصت ارزشمندی برای مهار و بی اثر کردن تحریم های ظالمانه استکبار جهانی است.

نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس گفت: دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی منطقه ای موفق عمل کرده است و عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، گواه این موفقیت است، زیرا پیوستن کامل ایران به سازمان همکاری شانگهای ظرفیت‌های جدیدی، به خصوص در حوزه همکاری‌های اقتصادی، تجاری، امنیتی و بین‌المللی در اختیار تهران قرار می‌دهد که پیش از این سابقه نداشته است.

لینک کوتاه: asriran.com/003QL1