پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نماینده مجلس: سلبریتی‌ها و ورزشکارانی که از اغتشاشات حمایت کردند، باید جوابگو باشند

وب‌گاه 55 آنلاین مشاهده در مرجع
نماینده مجلس: سلبریتی‌ها و ورزشکارانی که از اغتشاشات حمایت کردند، باید جوابگو باشند

نماینده مجلس گفت: دشمنان بدانند همانگونه که جنگ تحمیلی سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، اغتشاشات و فتنه‌های مختلف در سال‌های 78، 88، 96، 98 و امسال بر اقتدار هر چه بیشتر نظام خواهد افزود.

ایسنا: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خطاب به سلبریتی‌ها و ورزشکارانی که از اغتشاشات حمایت کردند، گفت: شما که به واسطه پول بیت‌المال و فرصتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رشد و نمو در اختیارتان قرار داد، به این جایگاه رسیدید، باید پاسخگو باشید.

هادی بیگی‌نژاد سه‌شنبه 5 مهرماه در اجتماع عزاداران شهادت امام رضا (ع) در پارک چمران ملایر، با اشاره به توطئه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با هدف براندازی نظام و از بین بردن حاکمیت، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان تا بن دندان مسلح، هشت سال جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کردند که برای ما سراسر محسنات بود.

بیگی نژاد تاکید کرد: دشمنان بدانند همانگونه که جنگ تحمیلی سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، اغتشاشات و فتنه‌های مختلف در سال‌های 78، 88، 96، 98 و امسال بر اقتدار هر چه بیشتر نظام خواهد افزود.

وی با محکوم کردن ایجاد ناامنی و آشوب در کشور توسط اغتشاشگران و توهین به مقدسات، گفت: دشمن بداند که جمهوری اسلامی پشتوانه‌های قوی و محکمی همچون نسل بیدار انقلاب دارد و هر دسیسه و نیرنگی موجب اقتدار هر چه بیشتر نظام می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اغتشاشگران که به حدود 2000 نفر هم نمی‌رسند، توسط دشمنان سازمان دهی و هدایت شدند و به کف خیابان‌ها آمده و افراد بی‌گناه را می‌کشند.

وی با تاکید بر بصیرت و حمایت دهه هشتادی‌ها و نسل جوان امروز از نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این بصیرت نشان دهنده درک بالا و عمیق این نسل از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به درستی در مسیر انقلاب گام برمی‌دارند.

وی با تاکید بر امنیت و آرامشی که نیروی انتظامی و نیرو های بسیج و سپاه برای این کشور ایجاد کردند، از زحمات شبانه روزی و مخلصانه آنها قدردانی کرد و افزود: هر اندازه دشمنان برای این نیروهای مخلص و حزب‌اللهی اذیت و آزار ایجاد کنند، آنها پای انقلاب ایستاده‌اند و ماندگار هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به برکت وجود نیروی‌های مخلص انتظامی، بسیج و سپاه اجازه هیچگونه ناامنی و آشوب به اغتشاشگران داده نمی‌شود و در اوج مظلومیت با عوامل فریب‌خورده می‌جنگند و هنوز هم شهید می‌دهند.

بیگی نژاد به ایجاد جنگ‌ها و آشوب‌های داخلی در کشورهایی همچون سوریه، عراق، افغانستان و بحرین اشاره کرد و گفت: این درگیری‌ها نشان دهنده حاکمیت ضعیف آنها به ویژه در مقابل آمریکا است.

وی ادامه داد: این اتفاقات برای ما عادی است و نظام جمهوری اسلامی دوران‌های سختی را به رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و پشتوانه مردمی، پشت سر گذاشته است.