پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ورزشی وب‌گاه نود

ورزشی وب‌گاه نود

کامران منزوی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال معتقد است؛ اکنون پای مسائلی چون سلامتی در میان است و استقلال و پرسپولیس نیازی به این قهرمانی‌ها ندارند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت که هنوز قرارداد این باشگاه با آنتونی استوکس فسخ نشده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از روز اولی که به این وزارتخانه آمدم، عزم جدی برای تحقق واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتم و به این یقین رسیدیم که تنها راه نجات آنها خصوصی‌سازی است.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: کسی نمی‌گوید داوران اشتباه نمی‌کنند، اما اگر مردم را به باوری برسانیم که این اشتباه دلیل دارد، بد است.

ستاره سوئدی روسونری سرانجام به میلان بازگشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مصمم است تا دیدارهای باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در قطر برگزار کند.

بازیکن جوان تیم برگامویی جان خودش را از دست داد.

عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ادعا کرد سازمان لیگ می‌تواند در صورت تمایل لیگ را به صورت متمرکز در مناطق سفید برگزار کند.

قرارداد جدید باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه به امضا طرفین رسید.

با اعلام باشگاه استقلال، بخشی از مطالبات مهاجم تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شد.

دستور جدیدی برای شروع فعالیت‌های ورزشی در انگلیس تعیین شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر به هر دلیلی تصمیم مسئولان بر این باشد که ادامه بازی‌های لیگ برگزار نشود، پرسپولیس تمام فاکتورهای قهرمانی را دارد.

یک روزنامه اسپانیایی با انتشار مصاحبه جواد نکونام از انگیزه فراوان بازیکن سابق اوساسونا برای نشستن روی نیمکت این تیم در سال‌های آتی نوشت.

معاون ورزشی و سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آیا تضمینی هست در صورت شروع مسابقات هیچ فردی در فوتبال به این ویروس مبتلا نشود؟

باشگاه پرسپولیس از فروش علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ بلژیک، 700 هزار دلار سود خواهد برد.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تا این لحظه پولی به حساب من واریز نشده و در این مدت فقط شنیده‌ام که می‌گویند قرار است مطالباتت پرداخت شود.