چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

نویدکیا: دیدگاه بازیکنان سپاهان باید برای 90 دقیقه بازی باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نویدکیا: دیدگاه بازیکنان سپاهان باید برای 90 دقیقه بازی باشد

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دیدگاه بازیکنان این تیم باید برای 90 دقیقه بازی باشد و کنترل کار را تا لحظه‌های آخر حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا شامگاه جمعه در نشست خبری مجازی پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران افزود: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم از موقعیت‌های خود بهره ببریم و پیروز میدان شویم وی با تاکید براینکه باید بازیکنان سپاهان به این باور برسند که در طول 90 دقیقه، مدیریت بازی را در دست داشته باشند و بتوانند موقعیت‌سازی کنند، اظهار داشت در نیمه دوم، دقایقی از بازی را بدلیل‌اینکه سه بر صفر جلو بودیم، از دست دادیم در حالی که باید بتوانیم از دقیقه یک تا 90 بازی را کنترل کنیم. وی در باره دلیل حضور نیافتنش در نشست‌های خبری بازی‌های لیگ برتر گفت: من مشکلی برای حضور در نشست‌های خبری ندارم اما از روز اول تصدی مسوولیت تیم سپاهان، باشگاه به من اعلام کرد که بر اساس مقررات سازمان لیگ، کسی می‌تواند در کنفرانس‌های خبری حضور یابد که نامش بعنوان سرمربی به سازمان لیگ معرفی شده باشد.

اسم محرم نویدکیا تاکنون بعنوان سرمربی تیم سپاهان به سازمان لیگ اعلام نشده است.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: با این وجود اگر سازمان لیگ اجازه بدهد خودم در نشست‌های خبری حضور خواهم داشت اما نمی‌خواهم کار غیرحرفه‌ای انجام دهم و امروز آمدم تا تکلیف این کار مشخص شود، با این که در فوتبال ایران از همان هفته نخست لیگ برتر با خیلی چیزهای غیرحرفه‌ای مواجه شده‌ام. وی با بیان‌اینکه سه بازیکن جلویی تیم ما امروز گل‌زنی کردند و با تغییراتی که انجام دادیم هجومی‌تر شدیم، تاکید کرد: با این حال باید ساختار تیمی خود را بهتر کنیم، چون اعتقاد دارم هنوز هم مشکلاتی داریم.

وی گفت: هر بازیکنی که شرایط بهتری بداشته باشد او را روانه میدان می‌کنم و شانس بازی خواهد داشت و امروز بازیکنان خط هافبک ما خوب بودند و اگر این روند ادامه یابد ترحیح می‌دهم که این بازیکنان همچنان حضور داشته باشند. سرمربی سپاهان تصریح کرد: به نظر من تیم سپاهان هنوز مشکلاتی دارد که روز به روز باید آنها را حل کنیم و بتوانیم تنوع تاکتیکی بیشتری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: وقتی زمین خوب نباشد تیم دچار مشکل می‌شود و در فوتبال ایران برخی از تیم‌ها زمین‌های خوبی ندارند که باید این مشکل را حل کنیم.

نویدکیا ادامه داد: باید بلد باشیم چگونه بازی کنیم، فوتبال زیبا نمی‌تواند به یک تیم ما کمک کند، برخی وقت‌ها باید زشت بازی کرد تا نتیجه گرفت. وی افزود: باید بازی به بازی بهتر شویم و سپاهان حکم مثل خانواده مرا رادارد و برای موفقیت آن همه تلاش خود را خواهم کرد.

وی با ستایش از بازیکنان تیمش گفت: آنها امروز بازی خوبی کردند اما باید یاد بگیرند که دیدگاهشان را وسیعتر کنند و هر وقت توانستیم به این مرحله برسیم و ساختار تیمی خود را تا آخر بازی حفظ کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان، امروز در یک بازی هجومی و برتر، نساجی مازندران را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد.

تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی با 10 امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت و نساجی مازندران با هفت امتیاز در رده دهم ایستاد.

*س_برچسب‌ها_س*