جمعه 10 فروردین 1403

40 هزار دز واکسن کرونا در دنا تزریق شد / آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
40 هزار دز واکسن کرونا در دنا تزریق شد / آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان

پریسایی گفت: دانش آموزان در شهرستان دنا واکسن سینوفارم تزریق می کنند و تا امروز تزریق آن عوارضی به همراه نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظفر پریسایی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان دنا گفت: آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان دنا سیر نزولی دارد در همین رابطه تعداد بستری های کرونا در این شهرستان 2 نفر است.

رئیس مرکز بهداشت دنا با بیان اینکه افرادی که قصد بازگشت از مکان های زیارتی را دارند باید رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند، گفت: درصددیم میزان تزریق واکسیناسیون کرونا به بالای 90 درصد ارتقا پیدا کند.

وی تعداد فوتی های کرونا را در شهرستان دنا 55 نفر اعلام کرد، و افزود: 74 درصد جمعیت بالای 15 سال نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و 35 درصد جمعیت هدف نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

این مسئول به آغاز واکسیناسیون کرونا در دنا اشاره داشت و افزود: در شهرستان دنا اعلام شده است اگر شخصی به بیماری خاصی مبتلا شود در ابتدا باید چک شود که آیا واکسن کرونا را دریافت کرده است یا خیر؟

پریسایی به تزریق 40 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان دنا اشاره داشت و گفت: دانش آموزان واکسن سینوفارم تزریق می کنند و تا امروز تزریق آن عوارضی به همراه نداشته است.

وی در پایان گفت: خانواده ها و والدین با خیال آسوده می توانند فرزندان دانش آموز خود را در برابر کرونا واکسینه کنند.

انتهای پیام /