سه‌شنبه 28 فروردین 1403

180 هزار راننده متخلف در البرز اعمال قانون شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
180 هزار راننده متخلف در البرز اعمال قانون شدند

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: 180 هزار و 282 راننده وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه از ابتدای امسال تاکنون در این استان اعمال قانون شدند.

سرهنگ غلامعلی شرق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا، طرح منع تردد از ساعت 22 الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، اجرایی شده و رانندگان متخلف اعمال قانون شدند.

وی خاطرنشان کرد که در اجرای اعمال محدودیت های کرونایی دراین استان ، 17 هزارو 153 راننده متخلف در این استان جریمه یک میلیون تومانی شدند.

رییس پلیس راهور البرز افزود: طی سال جاری برای هشت هزارو 105 راننده خودروی متخلف در البرز قبض جریمه 500 هزارتومانی صادر شد.

وی یادآورشد: اکنون بیش از 80 درصد مردم اجرای طرح قانون محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

شرق اضافه کرد که با توجه به اعلام ضعیت قرمز کرونایی در استان البرز، خودروهای غیر بومی در حال تردد در این استان جریمه می شوند.

رییس پلیس راهور البرز اضافه کرد: این جریمه ها برای خودروهای غیر بومی توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال می شود. شرق خاطرنشان کرد: همچنین تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین ها و نیروهای پلیس کنترل می شود و در صورت تردد و ورود خودرو های با پلاک غیر بومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات برخورد می شود.

رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*