جمعه 31 فروردین 1403

339 هزار عدد ماسک و دستکش احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
339 هزار عدد ماسک و دستکش احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 339 هزار عدد دستکش و ماسک و 172 بطری سرم شست و شو احتکار شده در شهر کرمانشاه با تلاش پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از اطلاع پلیس در خصوص احتکار مقدار زیادی لوازم و تجهیزات بهداشتی در یکی مغازه های عرضه کننده لوازم و تجهیزات پزشکی، رسیدگی به موضوع آغاز شد.

وی ادامه داد: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور در ساختمان اجلالیه خیابان مدرس شده و نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان افزود: در این بازرسی، 338 هزار عدد دستکش، یک هزار عدد ماسک و 172 بطری سرم شست و شوی احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش لوازم احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به پلمب واحد صنفی مذکور از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان با اخطار به محتکرکنندگان و گرانفروشان گفت: پلیس با جدیت و بدون هیچ گذشتی با این قبیل افراد برخورد خواهد کرد و عواقب سنگینی در انتظارشان خواهد بود. در استان کرمانشاه تاکنون 6 نفر به بیماری کرونا مبتلا که یک نفر آنها جان باخته است؛ در کشور نیز یک هزار و 501 نفر مبتلا شده و 66 نفر جان خود را از دست داده اند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*