پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هزینه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
هزینه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

میزان شهریه تحصیل دوره دکتری سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه علامه طباطبایی در دوره های شبانه و پردیس های خودگردان اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، مهلت ثبت نام در سامانه آزمون این دانشگاه برای پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی 1399 روز شنبه 29 شهریور ماه سال جاری پایان یافت و ثبت نام و شرکت داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری به صورت (برخط) آن لاین و تصویری انجام می شود داوطللبان می توانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه اعلام شده است با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان برای مصاحبه دکتری ی هرکد رشته محل دانشگاه علامه طباطبایی باید مبلغ یک میلیون ریال هزینه پرداخت کنند.

بر این اساس داوطلبان دکتری برای تحصیل در رشته های گروه آموزشی علوم انسانی و سایر گروه ها باید مبلغ 798 میلیون و 600 هزار ریال به عنوان شهریه کل دوره و برای هر نیم سال نیز مبلغ 99 میلیون و 825 هزار ریال پرداخت کنند.

همچنین برای تحصیل در دوره شبانه گروه آموزشی علوم انسانی نیز باید 653 میلیون و 400 هزار ریال و سایر گروه ها نیز 689 میلیون 700 هزار ریال به عنوان شهریه کل دوره پرداخت کند. ضمن اینکه شهریه هر نیم سال در گروه علوم انسانی 81 میلیون و 675 هزار ریال و سایر گروه ها نیز 86 میلیون 212 هزار ریال تعیین شده است.

مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه به صورت برخط و مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت آزمون برگزار می شود و داوطلبان موظف هستند به صورت برخط و تصویری در روز و ساعت تعیین شده حضور یابند. ضمن اینکه داوطلبان در طول مدت مصاحبه ملزم به حضور به صورت برخط و تصویری هستند و مجاز به قطع تصویر بدون اجازه رییس هیات مصاحبه کننده نیستند.

پذیرش بر اساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمانبندی رشته ها و روز و ساعت قید شده در کارت آزمون هر داوطلب به صورت برخط و تصویری برگزار می شود.

مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری برای هر رشته طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در کارت آزمون یعنی از روز شنبه 7 تا یکشنبه 13 مهر ماه جاری برگزار خواهد شد.

داوطلبان آزمون فوق برای اطلاع از روز و ساعت مصاحبه باید سوم و چهارم مهر ماه جاری کارت شرکت در آزمون را از سایت آزمون دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کنند.

انتهای پیام