پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس / لسترسیتی حریف آرسنال 10 نفره نشد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس / لسترسیتی حریف آرسنال 10 نفره نشد

هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با تساوی تیم‌های آرسنال و لسترسیتی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, در ادامه بازی‌های هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس سه شنبه از ساعت 23:45 آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای تیم رده چهارمی لسترسیتی بود که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

"پیر امریک اوبامیانگ" مهاجم گابنی آرسنال در دقیقه 21 توپچی‌ها را یک بر صفر پیش انداخت. اما "جیمی واردی" ستاره گلزن لسترسیتی در دقیقه 84 گل تساوی این تیم را به ثمر رساند و تعداد گل‌های زده خود در این فصل را به عدد 22 رساند.

در این دیدار "ادوارد ان کیتا" مهاجم آرسنال در دقیقه 71 به جای لاکازت به میدان آمد، اما 4 دقیقه بعد با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

آرسنال با این تساوی 50 امتیازی شد و در همان رتبه هفتم باقی ماند، لسترسیتی نیز 59 امتیازی شد و نتوانست جایگاه سوم خود را که ساعاتی پیش چلسی اشغال کرده بود، از این تیم پس بگیرد.

در ادامه بازی‌های هفته سی و چهارم امروز (چهارشنبه) 3 دیدار به طور همزمان برگزار خواهد شد از ساعت 21:30 وستهام میزبان برنلی خواهد بود، منچستر سیتی در دیداری خانگی به مصاف نیوکاسل خواهد رفت و شفیلد یونایتد نیز میزبان ولوز است.

در آخرین دیدار هم از ساعت 23:45 تیم فوتبال برایتون در خانه خود برابر لیورپول به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /