پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

همایش پارادومیدانی استان تهران به میزبانی پاکدشت برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
همایش پارادومیدانی استان تهران به میزبانی پاکدشت برگزار شد

تهران - ایرنا - همزمان با روز ملی پارالمپیک، همایش پارادومیدانی استان تهران روز شنبه به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این همایش یک روزه که با حضور 70 نفر از ورزشکاران معلول و جانباز در ورزشگاه شهید ولی‌الله قمی پاکدشت برگزار شد، سرمربی و اعضای تیم ملی پارادومیدانی آموزش های لازم را در این رشته فراگرفتند.

فرماندار پاکدشت در این مراسم گفت: ورزشکاران معلول نماد بارز توانمندی و امید به آینده هستند که با توانمندی، آینده‌ای روشن پیش پای این قشر از جامعه قرار دادند.

مهدی یوسفی جمارانی افزود: معلولین ورزشکار با وجود مشکلات جسمانی و نیز کمبود امکانات و فضاهای متناسب با فعالیت آن‌ها، با تلاش مضاعف خود توانسته‌اند همانند دیگر افراد جامعه علاوه بر تلاش در ارتقاء سطح سلامت خود، در میادین معتبر ورزشی برای ایران اسلامی کسب افتخار کنند.

وی تصریح کرد: حمایت‌های مسئولین و دستگاه‌های متولی ازجمله بهزیستی، ورزش و جوانان، هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های اجتماعی از معلولان نقش بسزایی در پیشرفت و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این قشر از جامعه می‌شود.

در پایان این همایش یک روزه، از اعضای تیم ملی پارادومیدانی فریبا عسگری، آتنا محمدی ها، شیرین آقا ملا، موژان رازی، علی مخدومی و سید محمد مهدی رحمتیان با اهدای هدایایی تقدیر شد.

*س_برچسب‌ها_س*