جمعه 10 فروردین 1403

همراهان بیمار بینی نیروی اورژانس را شکستند + عکس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
همراهان بیمار بینی نیروی اورژانس را شکستند + عکس

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه همراهان مصدوم یک حادثه تصادف با نیروی اورژانس درگیر شدند، گفت: این درگیری باعث شکسته شدن بینی و پارگی ابرو و لب همکار فوریت‌های پزشکی ما شد.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ساعت 3 و 10 دقیقه بامداد روز گذشته گزارشی مبنی بر تصادف در محور سرپل ذهاب به کرند غرب به اورژانس 115 اعلام شد؛ اظهار کرد: همکاران پایگاه فوریت های پزشکی کرند غرب و سرپل ذهاب به محل اعزام و مصدومین حادثه ترافیکی را به بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب منتقل کردند اما یکی از مصدومین نیاز به خدمات تخصصی‌تر و اعزام به شهرستان کرمانشاه را داشته است.

وی افزود: در حین اعزام بیمار به بیمارستان، همراهان بیمار اصرار می‌کنند که حتماً بایستی سه نفر از همراهان با بیمار به کرمانشاه اعزام شوند که توسط تکنسین فوریت‌های پزشکی با توجه به قوانین اورژانس از ورود همراهان اضافی به آمبولانس خودداری می‌شود، نهایتاً مصدوم با یک همراه به بیمارستان تخصصی در شهرستان کرمانشاه اعزام می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در میانه مسیر با سد کردن جلوی آمبولانس همراهان بیمار از ماشین پیاده شده و با همکاران اورژانس درگیر شدند و کتک کاری کردند که این درگیری باعث شکسته شدن بینی و پارگی ابرو و لب همکار فوریت‌های پزشکی شده است.

میعادفر تصریح کرد: این موضوع از طریق مراجع قضایی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب تحت پیگیری است.

همراهان بیمار بینی نیروی اورژانس را شکستند + عکس 2