جمعه 10 فروردین 1403

همسنگر | ماجرای احتیاط شهید دفاع مقدس در توزیع «میوه ممنوعه» + فیلم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
همسنگر | ماجرای احتیاط شهید دفاع مقدس در توزیع «میوه ممنوعه» + فیلم

گفتم چرا روی خود را از من بر می‌گردانی؟ در جواب من همراه با بغض گفت «میدونی که من تو رو خیلی دوست دارم، ترسیدم موقع توزیع یه سیب بزرگتر به تو بدهم.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری، تسنیم حبیب جعفری از رزمندگان جنگ تحمیلی، همزمان با «هفته دفاع مقدس» در برنامه «همسنگر» که به همت خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود؛ به ویژگی اخلاقی یکی از شهدای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهید حسن علی مددی علاوه بر اینکه پیک دسته بود، مسئولیت تدارکات را نیز بر عهده داشت. برخی مواقع میان رزمندگان خوراکی‌هایی پخش می کرد.

همسنگر | خاطره‌ای زجرآور از رفتار بعثی‌ها در دوران اسارت

وی ادامه داد: در این میان، روزی بین رزمنده‌ها سیب توضیح می‌کرد و زمانی که به بنده رسید، دیدم روی خود را برگرداند و یک سیب به من داد. من از این کار او به شدت ناراحت شدم چراکه بسیار با ایشان دوست بودم.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه این شهید بزرگوار متوجه شد که من بابت این رفتار ناراحت شدم؛ تصریح کرد: من را بعد از نماز مغرب و عشاء صدا کرد و گفت حبیب چرا با من سنگین شدی؟ گفتم چرا روی خود را از من بر می‌گردانی؟ در جواب من همراه با بغض گفت «میدونی که من تو رو خیلی دوست دارم، ترسیدم موقع توزیع، یه سیب بزرگتر به تو بدهم. روی خودم را برگردادم که مبادا هم خودم و هم تو را گرفتار کنم.

همسنگر | ماجرای احتیاط شهید دفاع مقدس در توزیع «میوه ممنوعه» + فیلم 2