جمعه 31 فروردین 1403

400 هنرمند در رویداد «سفینهالنجاه» برای امام حسین خلق اثر می‌کنند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
400 هنرمند در رویداد «سفینهالنجاه» برای امام حسین خلق اثر می‌کنند

حجت الاسلام علی‌اصغر دشمیری مسئول واحد هنر هیأت جامعه ایمانی مشعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری رویداد ملی سفینهالنجاه از 26 مردادماه در آستان قدس رضوی، اظهار داشت: این رویداد به تولید اثر حول محور سیدالشهدا (ع) و امام رضا (ع) می‌پردازد.

400 هنرمند در 10 قالب هنری برای سیدالشهدا و امام رضا علیهم‌السلام اثر تولید می‌کنند

وی با بیان اینکه حدود 400 هنرمند و با هدایت بیش از 30 استاد در این رویداد فعالیت دارند، مطرح کرد: فعالیت این هنرمندان در 10 قالب هنری مجموعه عکس داستانی، مستند کوتاه، پادکست، گرافیک متحرک، نقاشی، تصویرسازی، حروف نگاری، طراحی نشان، پوستر، طراحی پرچم و کتیبه است.

مسئول واحد هنر هیأت جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه این هنرمندان در سه روز و تا تاریخ 28 مردادماه خلق اثر می‌کنند، عنوان کرد: این رویداد در سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

هنرمندان 28 استان حضور دارند‌

وی افزود: برای شرکت در این رویداد از هنرمندان 28 استان کشور دعوت به عمل آمده است که بخشی از آن‌ها را نیز بانوان تشکیل داده‌اند.

دشمیری با بیان اینکه این کارگاه در راستای شبکه‌سازی هنرمندان و آشنایی بیش‌تر هنرمندان با یکدیگر است، خاطرنشان کرد: در این رویداد چند گام جدید را رقم زدیم.

تشویق به کارگروهی، هدف از برگزاری رویداد

وی با اشاره به اینکه برای کمک به ارتقای خلق اثر، تمام کارگاه‌ها در یک محل هستند و تمام مخاطبین با تمام هنرمندان و اساتید در ارتباط هستند، تصریح کرد: هدایت به سمت کار گروهی از دیگر اهداف این رویداد بوده و بسترسازی لازم برای فعالیت به صورت تیمی انجام شده است.

مسئول واحد هنر هیأت جامعه ایمانی مشعر در پایان خاطرنشان کرد: اساتید برجسته‌ای در این رویداد شرکت خواهند کرد که در حوزه‌هایی نظیر تیم‌سازی، ادبیات، داستان، تولید محتوا، ایده پردازی و... فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

محشر

جامعه ایمانی مشعر ماه محرم علی اصغر دشمیری امام حسین امام رضا حرم امام رضا رویداد سفینه النجاه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
400 هنرمند در رویداد «سفینهالنجاه» برای امام حسین خلق اثر می‌کنند 2
400 هنرمند در رویداد «سفینهالنجاه» برای امام حسین خلق اثر می‌کنند 3