جمعه 10 فروردین 1403

هواشناسی ایران 99/4/23| پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق در 15 استان تا آخر هفته

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
هواشناسی ایران 99/4/23| پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق در 15 استان تا آخر هفته

سازمان هواشناسی از رگبار باران، وزش باد شدید و رعدوبرق از امروز تا آخر هفته در 15 استان کشور خبر داد.

*س_ سازمان هواشناسی از رگبار باران، وزش باد شدید و رعدوبرق از امروز تا آخر هفته در 15 استان کشور خبر داد. _س* - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه ها البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می شود.

روزهای چهارشنبه و پنج شنبه بخش هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی بارش پراکنده باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود و جمعه بارش محدود به بخش های شمالی و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعدزاظهر و اوایل شب در مناطقی از سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار، وزش باد و رعدوبرق پیش بینی می شود.

از امروز تا چهارشنبه دریای عمان و شرق تنگه هرمز و روز چهارشنبه شرق خلیج فارس و روزهای پنج شنبه و جمعه شرق بخش هایی از مرکز خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

توصیه‌های سازمان هواشناسی به کشاورزان تا 12 تیر

انتهای پیام /