سه‌شنبه 28 فروردین 1403

100 هکتار به مساحت شهرک صنعتی گنبدکاووس افزوده شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
100 هکتار به مساحت شهرک صنعتی گنبدکاووس افزوده شد

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، 100 هکتار به مساحت شهرک صنعتی این شهرستان افزوده شد و گستره آن به 200 هکتار رسید.

خلیل رجبلی روز دوشنبه به مناسبت بزرگداشت 17 مرداد روز خبرنگار باحضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی گنبدکاووس، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان برای تملک این میزان زمین که امروز تحویل نمایندگی شرکت در این شهرستان شد، 200 میلیارد ریال هزینه کرد.

وی افزود: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم شروع عملیات زیرسازی و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار صنایع در زمین جدید، هفته دولت امسال برگزار می شود.

رجبلی اضافه کرد: هم اکنون از مجموع 90 واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گنبدکاووس که دارای پروانه بهره‌برداری، 70 واحد آن فعال و 20 واحد دیگر نیز غیر فعال هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس ادامه داد: بیشتر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان با حدود 2 هزار فرصت شغلی در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی و فلزی مشغول فعالیت هستند.

گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی آن در شهرک صنعتی آن مستقر هستند.

*س_برچسب‌ها_س*