پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

واکسیناسیون معلمان کی به اتمام می‌رسد؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
واکسیناسیون معلمان کی به اتمام می‌رسد؟

ایسنا نوشت: واکسیناسیون فرهنگیان از روز شنبه 9 مرداد در سراسر کشور آغاز می شود و تا 25 مرداد ادامه دارد.

آیین واکسیناسیون فرهنگیان سراسر کشور همزمان با عید سعید غدیر خم، با حضور سعید نمکی؛ وزیر بهداشت و محسن حاجی میرزایی؛ وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

در این برنامه، شصت معلم به صورت نمادین واکسن کرونا به آن ها تزریق انجام شد. در این مرکز، واکسیناسیون همه فرهنگیان از روز شنبه 9 مرداد آغاز و تا پایان واکسیناسیون همه فرهنگیان، ادامه خواهد داشت.

بر اساس تفاهم بین وزارت بهداشت و درمان با وزارت آموزش و پرورش، تهیه لیست معلمان و نوبت دهی فرهنگیان بر عهده وزارت آموزش و پرورش و تامین، تهیه و تزریق واکسن بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

شایان ذکر است؛ شروع نمادین واکسیناسیون 7 مرداد همزمان با عید سعید غدیر خم و شروع رسمی از 9 مرداد، حداکثر خاتمه تا 25 مرداد است. همچنین در شهرهای زیر 20هزار نفر و مناطق روستایی از ظرفیت موجود مراکز واکسیناسیون شبکه‌های بهداشت و درمان استفاده شود و نیاز به ایجاد مرکز جداگانه نخواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در شهرهای بالای 20هزار نفر با توجه به جمعیت گروه هدف در صورت لزوم نسبت به ایجاد پایگاه جدید (تجمیعی) به تعداد مورد نیاز بر اساس جمعیت گروه هدف اقدام می شود.

47237

کد خبر 1539795