چهارشنبه 29 فروردین 1403

واکنش عبدالله ویسی به شکست پرسپولیس برابر الهلال

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
واکنش عبدالله ویسی به شکست پرسپولیس برابر الهلال

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد بازی با پرسپولیس گفت: گول نمی‌خوریم که پرسپولیس در آسیا حذف شده و باید با تمام وجود مقابل این تیم بازی کنیم.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هفته اول وضعیت همه تیم‌ها مشابه است، اما پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی بوده و آماده‌تر است. امیدوارم بتوانیم در این بازی از امیتاز میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم. گول نمی‌خوریم که پرسپولیس در آسیا حذف شده و باید با تمام وجود مقابل این تیم بازی کنیم تا اولین سه امتیاز را در خانه خودمان کسب کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان فولاد به دلیل عدم دریافت پاداش قهرمانی گلایه‌مند هستند، عنوان کرد: در جریان این موضوع نیستم، ولی همه کسانی که فولاد را دنبال می‌کنند، می‌دانند که این باشگاه نقد است و اگر قول بدهد به آن عمل می‌کند. برای همین است که همه دوست دارند به فولاد بیایند، چون خوش‌حساب است. باشگاه فولاد هیچ وقت هیچ بدهی ندارد و با حساب و کتاب کارش را ادامه می‌دهد. الان هم چه پاداش داده باشند و چه نداده باشند، بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند.

سرمربی فولاد درباره فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات، خاطرنشان کرد: پنجره ما بسته بوده و شاید حرفه‌ای عمل کردیم و با عجله با همه بازیکنان مد نظر کادر فنی قرارداد بستیم. موقعی که پنجره ما باز شد نقل و انتقلات تقریبا تمام شده بود و تیم‌ها در حال بازی دوستانه بودند. بازیکنی بیرون نمانده که بگیریم و اگر بازیکنی بگیریم حرف و حدیث در آن برای من مربی زیادی است. فقط یک بازیکن آسیایی می‌توانیم بگیریم که به دنبال یک بازیکن گل زن هستیم و اگر بتوانیم جذب کنیم برد برای فولاد آورده‌ایم. وقتی پنجره بسته بود مدیریت و هیئت مدیره باشگاه خیلی خوب عمل کردند و با بازیکنان تمدید کردند. الان دیگر در تیم جا خالی نداریم و بازیکنی نیست که جذب کنیم. فقط می‌توانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

ویسی عنوان کرد: بازیکنانی که از تیم امید به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند، هنوز برای‌شان کارت صادر نشده و نمی‌توانیم از آن‌ها در بازی فردا استفاده کنیم.

وی گفت: رضایی، دروزاه‌بان جدیدی که به خدمت گرفتیم در اردوی تیم امید است. همچنین 2 بازیکن دیگر هم در تیم امید داریم که امیدواریم به سلامت برگردند.

وی در خاتمه اشاره کرد: تمام وجودمان را می‌گذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم. وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم