سه‌شنبه 28 فروردین 1403

واکنش قوه قضائیه به تعطیلی گشت ارشاد / حجاب موضوعی فراقوه ای است

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش قوه قضائیه به تعطیلی گشت ارشاد / حجاب موضوعی فراقوه ای است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حجاب مسئله مورد پذیرش از سوی آحاد جامعه است و بحث حجاب بحث دارای پیشینه است و اعتقاد داریم باید با همفکری و خرد جمعی و به صورت یکپارچه از ارزش‌های خودمان صیانت کنیم و نسبت به این ارزش‌ها حساسیت به خرج بدهیم.

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در چهاردهمین نشست خبری خود با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص برخی اظهارنظرها از جمله اظهار نظر دادستان کل کشور و برخی از نمایندگان مجلس در رابطه با تعطیلی گشت ارشاد و نظر قوه قضائیه در رابطه با حجاب گفت: بحث حجاب بحث یک قوه نیست و فرا قوه‌ای محسوب می‌شود و سه قوه باید بیایند و نشست برگزار کنند، کارشناسانه تصمیم گرفته شود و در نهایت ابلاغ شود.

صدور حکم اعدام برای 5 نفر / 1200 نفر از بازداشت شدگان آزاد شدند / کل اموال اکبر طبری ضبط شد

ستایشی گفت: در سه قوه این جلسات کارشناسی برقرار است و کارشناسان قوه قضائیه در این کارگروه‌ها حضور دارند و در راستای بررسی راهکارهای حجاب و عفاف مواردی هم از سوی دادستانی کل به مبادی ذیربط ارائه شده است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: اما باید توجه داشت حجاب مسئله مورد پذیرش از سوی آحاد جامعه است و بحث حجاب بحث دارای پیشینه است و اعتقاد داریم باید با همفکری و خرد جمعی و به صورت یکپارچه از ارزش‌های خودمان صیانت کنیم و نسبت به این ارزش‌ها حساسیت به خرج بدهیم.

همچنین بخوانید