چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

وبینار بین المللی چالش‌ها و فرصت‌های واکسن‌های کرونا برگزار می‌شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
وبینار بین المللی چالش‌ها و فرصت‌های واکسن‌های کرونا برگزار می‌شود

وبینار بین المللی واکسن های کووید19، فرصت ها و چالش ها با حضور محققان و پژوهشگران مطرح جهان به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار می‌شود.

موسسه رازی با سابقه بیش از 97 سال تحقیق و تولید در حوزه واکسن و فرآورده های بیولوژیک، به عنوان یکی از مراکز تحقیقاتی موفق در تولید واکسن کووید 19 است. واکسن ساخته شده توسط این مجموعه به نام رازی کووپارس فاز دوم را با موفقیت به پایان رسانده و به زودی وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی خواهد شد، این موسسه رسالت تولید علم مبتنی بر شواهد در حوزه واکسن را نیز بر عهده دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از موسسه رازی، در این راستا از محققان و پژوهشگران تراز اول ایرانی که در حوزه واکسن سازی جهان شاخص هستند از کشورهای مختلف دنیا دعوت شده تا با شرکت در "وبینار بین المللی واکسن های کووید19، فرصت ها و چالش ها" کلیات واکسیناسیون کرونا به صورت علمی و دقیق مطرح شود تا ضمن روشنگری در این زمینه، اطلاعات لازم در خصوص واکسن رازی کووپارس و میزان اثربخشی و پیشگیری واکسن های تولید شده در جهان نیز ارائه شود.

دکتر سیدرضا بنی هاشمی عضو هیئت علمی و مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی نیز به عنوان میزبان در این جلسه شرکت داشته و اطلاعات لازم در خصوص واکسن رازی کووپارس را ارائه خواهد داد.

این وبینار که از طریق آدرس vc.areeo.ac.ir/ch/razich-2 با نام کاربری razi2 و رمز عبور 1399 قابل دسترسی است، روز شنبه 9 مردادماه ساعت 20 به وقت ایران آغاز می شود که به منظور آگاهی عموم مردم، به زبان فارسی بوده و شرکت آن آزاد و رایگان است.

انتهای پیام

وبینار بین المللی چالش‌ها و فرصت‌های واکسن‌های کرونا برگزار می‌شود 2