پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال نیاز به مدارکی برای گرفتن پول پرداختی باشگاه ایرانی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: دختران مرداد ماه به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا می‌روند و از کسب مدال در قاره کهن ناامید نیستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

با رفتن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان در زمستان گذشته و همچنین رفتن لیونل مسی به اینترمیامی در تابستان کنونی، دوران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به طور کامل به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

کایل اسنایدر و جی‌دن کاکس این بار برای رسیدن به دوبنده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی آمریکا در مسابقات جهانی 2023 رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری مهر

قزوین - سرمربی سابق تیم شمس آذر گفت: امروز مربیانی داریم که با لابی و وعده‌هایی همچون همراه داشتن اسپانسر و یا با رانت‌های سیاسی سعی می‌کنند خود را به مدیران باشگاه تحمیل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره تیم ملی تکواندو مردان ایران، گفت: رویاپرداز نیستم و برای رسیدن به آرزوهایم قدم به قدم حرکت می‌کنم.

وب‌گاه فرارو

سجاد پذیرفته، ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان و تیم ملی ایران که به ریباند‌های تک دست خود معروف است، به دلیل داشتن دست‌های بزرگ، سوژه فدراسیون جهانی (FIBA) شد.

خبرگزاری میزان

یک نماینده مجلس با بیان اینکه ملت‌های منطقه متوجه کمک ایران به سوریه برای بازسازی پس از جنگ هستند گفت: حضور ایران سبب خوشبینی مردم کشورهای منطقه به کشورمان می‌شود.

وب‌گاه فرارو

علی دایی در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی حضور داشت.

خبرگزاری مهر

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از امروز آغاز شده است که فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییرات گسترده در ایجاد انضباط مالی باشگاه‌ها گرفته است.

وب‌گاه فرارو

اللهیار صیادمنش در استانبول ترکیه مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه‌های ورزشی شنبه 20 خرداد

وب‌گاه ورزش سه

الهویی می‌گوید به جز بحث فنی، نوع رفتار و حرف زدن بازیکنان ملی هم برای امیر قلعه‌نویی ملاک است.

وب‌گاه فرارو

الهلالی‌های بی‌خیال مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو نمی‌شوند.